Data-Expert Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei har en LG Notebook E500 J.APE4V Plutselig har kameraet sluttet å virke,når jeg åpner det kommer det bare "Not found WebCam Device.Check Your PC Camera" Noen som vet hva jeg skal gjøre med dette Lenke til kommentar
Guldstrand Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei har en LG Notebook E500 J.APE4V Plutselig har kameraet sluttet å virke,når jeg åpner det kommer det bare "Not found WebCam Device.Check Your PC Camera" Noen som vet hva jeg skal gjøre med dette Jag har precis samma problem med min dotters bärbara dator. Någon som vet om det finns någon fungerade drivrutin till Windows 7? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hei! Det hjelper veldig hvis du forteller oss hvilket operativsystem du kjører, samt om du har installert nyeste versjon av alle drivere og systemoppdateringer. Jeg forandret emnetittelen til noe mer beskrivende, men du kan redigere den hvis du ikke er fornøyd med de ordene jeg valgte. Endret 8. mars 2010 av Runar Lenke til kommentar
Guldstrand Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! Det hjelper veldig hvis du forteller oss hvilket operativsystem du kjører, samt om du har installert nyeste versjon av alle drivere og systemoppdateringer. Jeg forandret emnetittelen til noe mer beskrivende, men du kan redigere den hvis du ikke er fornøyd med de ordene jeg valgte. Hon har Windows 7 Ultimate, och alla drivrutiner etc. är uppdaterat. Lenke til kommentar
VTI Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Prøv dette: -------------------------------------------------------------------------------------------- Fix LG Cam 1. Skru av PCen. 2. Ta ut batteriet. 3. Vent ca 1 minutt. 4. Plug i strøm-adapter (IKKE SETT INN BATTERI ENDA!). 5. Skru på PCen, men gå inn på Bios Alternativer (Vanligvis hold nede F2 når du starter opp). 6. Velg "Deafult" alternativ (Vil tilbakestille innstillingene til Standard) 7. Lagre og exit og trykk ENTER. 8. Hold nede AV-knappen når den starter opp igjen, til den går av. 9. Sett inn batteri igjen og start opp PCen igjen. 10. Nja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå