S-Blazer Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ok, må bare få sagt det, jeg er lat av natur og orker ikke lete gjennom hele disken for å se hvilke MAPPER som opptar mest plass osv... Jeg hadde et program før som forsåvidt var ganske populært før (1-2 år siden) til å se hvilke mapper og filer som opptok mest plass på disken. Det fulgte med en cd fra PCWORLD, men jeg kan ikke finne den cd'n og heller klarer jeg å finne programmet på pcworld sin hjemmeside. Og på toppen av det hele, har jeg glemt hva programmet het !!!!! Noen som kan hjelpe meg litt her ?? Evt komme med andre forslag til programmer? (skal bare ha et program som lar meg se hvilke mapper/filer på de enkelte partisjonene som opptar X antall Mb/Gb.) S-Blazer En fordømt drittunge ripet opp panseret på min hvite baron idag!! :evil: Lenke til kommentar
francis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Diskstate het det vel, det med den kaka? Mener at Geekorp.com sto for dette.. Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 takk. var ikke det programmet jeg var ute etter i starten, men har lastet det ned (DiskState) og det fungerer ganske greit etter min mening Holder på å lete etter filer som er like på begge diskene mine nå, og jeg kan faktisk HØRE Seagate diskene mine jobbe! (litt merkelig å høre dem jobbe, men jeg overlever ) S-Blazer Lenke til kommentar
francis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 vakkert..:-)) lettere å høre IBM? Seagate er behagelige å høre på, selv om de jobber overtid.... Blir interessant å høre hvilket program du egentlig var ute etter..., skal søke litt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 SequoiaView er en ganske interessant utgave av slike programmer for å se størrelsen på filer og foldere. http://www.win.tue.nl/sequoiaview/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå