texaco Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Heisann! Gikk til innkjøp av ny tv (37") og fant fort ut at det faktisk var litt støy i kabelen jeg hadde brukt (dette er oprinnelig to kabler som jeg har satt sammen). Så jeg dro til butikken for å kjøpe en ny kabel, kom hjem med en vanlig hvit billig kabel og resultatet ble det samme. Vil de thjelpe å kjøpe en dyr kabel? (typ monsterkabel).Det trengs 10m med vanlig tvkabel. Hvis ikke kabel vil fungere får man krype til korset og kjøpe en hdboks. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hehe.. Før du går til innkjøp av flere kabler så er det vel smart å finne om det er kabelen som er problemet eller om det er signalet som ikke er av det beste slaget. Når det gjelder kabel-tv så er det vel ymse kvalitet som sendes ut på nettet. Muligens en bedre tv kabel vil hjelpe litt, men det beste er vel helt klart å sjekke om det er selve tv signalet som støyer eller hva.. Har du parabol, kabel-tv, rikstv eller ip tv forøvrig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvis du bor i Bærum og har kabeltv er det bare å gi opp. Der/her er det støy uansett kabel du bruker. Det må en forsterker til for at det skal bli bra. Men det var kanskje ikke slik før? Før du kjøpte tven? Omg er så irritert over det dårlige signalet i Bærum.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå