huldal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ser de har følgende høgtalere: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33619...led#ProductTabs Er dette pris for 2 eller 1 høgtaler? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Håper da virkelig det er to, for jeg bestilte de i går! Det er to... Høyttalere inkludert 2 x kanalhøyttaler, høyre/venstre Endret 10. august 2008 av jale Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Prisen er for to høgtalarar, står under høyttalersystem, systemkomponenter.. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Vurderer å kjøpe en hjemmekino forsterker i staden for en stereo forsterker. Hvordan blir det da å spille vanlig musikk på anlegget? Vil jeg få samme gromlyd, eller vil anlegget spille dårligere. Her er et tenkt oppsett med sterio: Patos 310 MK2 og Cambrigde forsterker Og her er et tenkt oppsett med hjemmekino løsning: Nad receiver Front: Patos 310 mk2 Center: PATOS Basic 210C Bak: PATOS Basic 110 Følgende spm: Trenger jeg sub på hjemmekino løsningen? Vil Stereo alternativet spille bedre musikk fra cd en hjemmekino løsningen? Innspill ønskes på hjemmekino løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå