Tommy- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har vært borte noen uker og kom hjem og pc starter ikke, det kommer strøm, men hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sannsynligvis lynnedslag som har tatt strømforsyningen din... vet ikke om du har lest nyheter mens du var vekke, men det var sinnsykt mye lynnedslag for ei uke eller to siden, og påfølgende kundestorm til butikker for å få reparert ting som ble tatt av lynet. Kjøp en ny strømforsyning og sett i. Er det bærbar må den nok leveres inn. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Samme problem hadde jeg,,, den var ikke koblet til strømnett eller internett under ferien... Vet heller ikke hva som var feilen, men etter demontering og reset av Cmos med batteri ut i noen timer startet j*veln opp igjen... Prøv å reset Cmos, håper det vil hjelpe... Best of luck killabie Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Samme problem hadde jeg,,, den var ikke koblet til strømnett eller internett under ferien...Vet heller ikke hva som var feilen, men etter demontering og reset av Cmos med batteri ut i noen timer startet j*veln opp igjen... Prøv å reset Cmos, håper det vil hjelpe... Best of luck killabie Hva mener du med reset av Cmos? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
killabie Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Samme problem hadde jeg,,, den var ikke koblet til strømnett eller internett under ferien...Vet heller ikke hva som var feilen, men etter demontering og reset av Cmos med batteri ut i noen timer startet j*veln opp igjen... Prøv å reset Cmos, håper det vil hjelpe... Best of luck killabie Hva mener du med reset av Cmos? Hvordan gjør man det? ta en titt i brukermanual til Hk Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 PRøvde det og prøvde å ta ut skjermkorte og rammen, men tror kanskje at hovedkorte har gått, kan det være tilfelle? men det som er rart er at når jeg setter inn strømmen så lyser det grønt på hovedkorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå