Gå til innhold

Trenger tips til kjøp av 50" flat-TV

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har forsøkt å finne tips på forumet i forbindelse med at jeg skal kjøpe meg en 50" flat-TV, men har ikke funnet noe som hjelper meg nok.

Jeg har sett artikler med fordeler og ulemper for både plasma og LCD, og har ikke bestemt meg endelig for det ene eller det andre.

Takknemmelig for tips.

TV-en skal brukes i kjellerstuen (veggmontert) sammen med surround-anlegg og prisidé er 20.000,-

Det må også være mulig å koble til PC, kamera, XBOX osv.

TV-en vil bli brukt til både filmvisning og vanlig tv-titting.

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har forsøkt å finne tips på forumet i forbindelse med at jeg skal kjøpe meg en 50" flat-TV, men har ikke funnet noe som hjelper meg nok.

Jeg har sett artikler med fordeler og ulemper for både plasma og LCD, og har ikke bestemt meg endelig for det ene eller det andre.

Takknemmelig for tips.

TV-en skal brukes i kjellerstuen (veggmontert) sammen med surround-anlegg og prisidé er 20.000,-

Det må også være mulig å koble til PC, kamera, XBOX osv.

TV-en vil bli brukt til både filmvisning og vanlig tv-titting.

Takker for svar på forhånd :)

Hvis du skal opp i 50" så vil jeg anbefale deg en plasma skjerm! Bildet er mykere og det har mindre slep. Dette gjør det roligere og mer stabilt å se på.

Lcd er noe du burde vurdere når størelsen faller. Både Panasonic og Lg har meget gode skjermer i denne prisklassen. 8 generasjon Kuro kan du også kjøpe til under 20 000, men til tross for et formidabelt sortnivå så hakker Pioneer mer enn både Panasonic og LG.

PZ serien til Panasonic har dypere sort enn LG, men LG er bedre på SD signaler så alt i en pakke kan du rett og slett ikke få:). Design messig er LG-en penest...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...