Aquilus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Som emne tilsier skal jeg kjøpe meg en ny spill-pc til maks ca. 10k. Det begynner å bli noen år siden jeg var oppdatert på hardwarekomponenter, så litt input hadde vært fint. HANDLEVOGN Endret 10. august 2008 av Aquilus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva med komplett sin pc til 10 tusen? Juli pc-en de har lagd har jo 24 tommers skjerm med også. men ikke 4870 kort men det du kan gjøre er og ringe komplett og si at du ønsker et 4870 kort i pc-en og spørre om de kan gjøre dette for deg men du må nok be dem bytte til et X38 eller X48 hovedkort vis du skal ha crossfire. Men det er jo en fin pc og du får jo med masse til den prisen så du kan jo sjekke den ut ivertfall. Komplett Din Side PC - Juli 9 995 Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ser at jeg nok må overskride budsjettet med en tusenlapp eller to, men det bør gå greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det en grunn til at du skal overstige budsjettet ditt? Gi et nytt budsjett da, hvor mye ønsker du og bruke på skjerm og pc-en? det fins en kjempe fin 24 tommers skjerm til 2600 jeg kan anbefale deg Benq G2400W 24 tommer 2595,-kr test av skjermen Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 God PC til 10 lapper: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=67429 Sleng på en skjerm til et par tusen så har du overskrevet budsjettet ditt med akkurat det du tenkte. Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Mye av det samme jeg hadde tenkt ja, men tror jeg går for Nine Hundred og kun et 4870 foreløpig. Det jeg trenger tips på er en god skjerm og gode høyttalere, evt. tips hvis det er noe som kunne vært bedre på oppsettet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vis du ser litt lenger opp så linket jeg til en kjempe fin 24 tommer til respektable 2500 kr bare som er kjempe fin til spilling , film og vanlig bruk. Du får faktisk 2 word dokumenter i full størelse på den skjermen veldig praktisk fant jeg ut. Vis den er for dyr så gi en pris på hva du ønsker og bruke på skjerm og hvor mange tommer du er ute etter. det fins en 24 til akkurat under 2000 kr som også ser grei ut. Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Sorry, så ikke den meldingen din. Takk for tipset, den så veldig bra ut, setter den opp i handlevognen foreløpig, men det hadde vært greit om du kunne linket den andre også. Oppdaterte OP med link til handlevogn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Her har du liste over 24 tommere som du sikkert ser så er den øverste i listen akkurat under 2000 kr. Prisguide liste over 24 tommere Har ikke selv den billigste 24 tommern så jeg vet ikke hvordan den er og bruke, har Benq G2400W som jeg linket til litt lenger opp og den er jeg strålende fornøyd med. HDMI DVI og VGA kontakt er jo kjempe fint og ha pluss at skjermen er veldig klar og tydelig og bruke. Lykke til Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Noen som har erfaringer med denne? https://prisguiden.no/product.php?productId=75683 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Som du ser av brukeranmeldelsene er dette en absolutt god spilleskjerm. Tror ikke du kommer til å angre på et slikt kjøp. Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Mange som klager på etterslep og dårlig innsynsvinkel og farger da, i motsetningen til på brukeranmeldelsene til BenQ-skjermen. (selv om de har samme responstid.) Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mye av det samme jeg hadde tenkt ja, men tror jeg går for Nine Hundred og kun et 4870 foreløpig. Det jeg trenger tips på er en god skjerm og gode høyttalere, evt. tips hvis det er noe som kunne vært bedre på oppsettet mitt. Hei,Skjekk ut disse høytalerne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 Her får du masse høytalere får pengene og masse god lyd:P Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takker, da var de også lagt til. Jeg kom på at jeg også trenger et nytt headset, noen som har en anbefaling til noe greit billig der? (100-200kr) Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Takker, da var de også lagt til. Jeg kom på at jeg også trenger et nytt headset, noen som har en anbefaling til noe greit billig der? (100-200kr) Di her ikke så dumme då:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=123298 Men hadde jeg vert deg så hadde jeg kjøpt noe dyrere å eller hatt di lengre. Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Da var handlekurven oppdatert for (forhåpentligvis) siste gang, noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ser ut som en fin pc dette utenom at du gikk 1649 kr over ditt 10 tusen kroners budsjett med mindre det var 10 kr for bare pc-en da. Du kan spare penger på og kjøpe en mindre harddisk, med mindre du har en gigantisk video samling så trenger du ikke så mye plass. Personlig har jeg 320 gb og fylt den opp med alt jeg har av sanger og filmer som jeg liker og se på med dataen og fortsatt 178 gb igjen ledig. Så 250 eller 320 er ofte mer enn nok. Du kan jo bytte ut skjermkortet du har valgt med 1 netshop har så sparer du litt frakt utgifter og alt blir bestilt fra 1 sted noe som kan være lettere om det blir noe problemer med pc-en så kan alt bli sendt tilbake til samme sted. Utenom dette var det en fin pc lykke til med den. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hadde jeg vært deg, hadde jeg bytta inn mic-en og heller kjøpt et ordentlig headset. Søk i prisguide Har du litt mer penger du vil bruke, er Plantronics Audio 770 et godt valg. Har det selv; spesielt godt å ha på og god lyd. Ellers tror jeg du vil bli veldig godt fornøyd med PC-en din! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå