Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar pc 10000kr

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny bærbar pc, jeg trenger en pc som klarer å kjøre mange programmer om gangen uten at pc´n går i "kne", jrg spiller ganske sjeldent så det er ikke så viktig hvor godt den takler spill, men den må kunne spille av både film og musikk på en respektabel måte.

Jeg har sett på to forskjellige:

Acer Aspire 6920G Core 2 Duo T8100 4GB

og

HP Pavilion dv5-1095 Intel C2D P8400

Det hadde vært fint om noen kunne komme med innspill på hvilken pc som er best ut av de her pc`ne, men kom gjerne med andre alternativ, vist du vet om noen bedre.

Takker så mye for svar ;)

Endret av Blueone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny bærbar pc, jeg trenger en pc som klarer å kjøre mange programmer om gangen uten at pc´n går i "kne", jrg spiller ganske sjeldent så det er ikke så viktig hvor godt den takler spill, men den må kunne spille av både film og musikk på en respektabel måte.

Jeg har sett på to forskjellige:

Den her

og

Denne

Det hadde vært fint om noen kunne komme med innspill på hvilken pc som er best ut av de her pc`ne, men kom gjerne med andre alternativ, vist du vet om noen bedre.

Takker så mye for svar ;)

du burde ikke kjøpe hp'en, alle jeg kjenner som kjøpte den måtte ha den på rep etter noen uker. acern veit jeg ikke men jeg har hørt mye bra om Dell XPS M1530

Lenke til kommentar

Et alternativ kan jo være å se på Multicom sin JHL90+, evt vente til HP Dv5-1089eo kommer ut i norske nettbutikker.

Ser selv på 1095eo, men den har dårligere cpu og mindre RAM enn 1089eo. Eneste er at du får med Bluray på 1095'n. Vet ikke hvor viktig dette er for deg.

Multicom sine kan man jo gjøre litt med, og en JHL90+ kommer fort opp på 10000 når du har plukket litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...