Emomilol Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Her er en spørreundersøkelse som blandt annet prøver å kartlegge sammenhengen mellom hvor mye folk kan om evolusjonsteorien, og hva folk tror om livets opprinnelse (Skapt av Gud? etc.) Her er et blogginnlegg som forteller litt om selve undersøkelsen. Den er veldig kort, så delta du også. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Done, also, denne går i signaturen. Alt for mange som tror de vet hva evolusjon er som ganske enkelt misforstår det komplett, viktig å kartlegge i hvilken grad det stemmer. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hurra! Håper vi klarer å gjøre Norge bemerket i denne undersøkelsen. Slike undersøkelser er ofte rettet mot USA/UK, så jeg skulle likt å finne ut hvordan det står til her i landet. (Jeg får vel legge den til signaturen min jeg også. ) Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da har jeg og svart, og linket til et par kompiser som forhåpentligvis gjør det samme Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gleder meg til resultatet dumper ned i eposten, men det blir vell en stund til enda tenker jeg. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 poster dere resultat her? Glemte å skrive inn e-posten min Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 DEr har jeg svart. Måtte ta en test på nettet for å finne ut av om jeg er liberal eller conservative. Ble 89 prosent liberal Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Done. Men jeg likte ikke at humanisme var en valg i "religiøse organisasjoner". Lenke til kommentar
araziel Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 DEr har jeg svart. Måtte ta en test på nettet for å finne ut av om jeg er liberal eller conservative. Ble 89 prosent liberal Hehe, ut fra amerikanske terms er nok alle i norge liberale. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 100%liberal ateist. Spent på svarene :-D Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, er litt for trøtt til å skrive 2000 tegn om evolusjonslæren nå, så tror jeg venter litt med det. Men skal definitivt fylle ut dette. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) "You may enter up to 1001 characters", ikke "You must enter 1001 characters." Selv skrev jeg kanskje 10 settninger for hvert spørsmål. Endret 21. august 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men du skjønner poenget da. Er litt for trøtt til å legge ut om artenes opprinnelse nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da har jeg skrevet litt også, men kom selvfølgelig borti enter-knappen når jeg skulle skrive inn epost-adressen min. Så dere får poste resultatet her. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 OK, nå har jeg fylt ut skjemaet. Skrev cirka 500 tegn på begge, men var tilfreds med svarene så gadd ikke bruke opp alt. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Forøvrig, noen som har fjerneste anelse på når den skal avsluttes? Gleder meg til resultater. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 jeg skrev bare et par settinger på hver jeg, husker ikke hva jeg skrev, skrev noe som A prosses in which living things evolve, weather it's single celled organismens to humans, or a proto boa, to an anaconda, though natural selection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå