Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internt modem V.92 til Vista

Anbefalte innlegg

Jeg er desverre en av de som må benytte meg av moden v.92. ettersom telenor ikke har bredbånd i området. utyfordringen er at maskinen HP Pavilion slimline med Vista Home ikke klarer å finne driver til dette kortet.

forslag???

Endret av runejors
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var bra :)

Vet ikke om dette er rett metode da jeg ikke har så mye peiling på oppringt internett, men prøv dette:

Følg fremgangsmåten nedenfor for å løse dette problemet:

1. Klikk Start, velg Koble til, og klikk deretter den eksterne tilkoblingen.

2. Klikk Egenskaper, og klikk deretter kategorien Alternativer.

3. Klikk for fjerne merket for Inkluder Windows-påloggingsdomene (hvis det er merket av for dette alternativet), og klikk deretter OK.

4. Klikk Ring opp.

• Hvis problemet løses ved å følge denne prosedyren, kan du opprette en ekstern tilkobling. Du trenger ikke å utføre de gjenværende trinnene i denne artikkelen.

• Hvis dette ikke løser problemet, og du ikke kan opprette en ekstern tilkobling, går du til trinn 5 for å fortsette feilsøkingen.

5. I dialogboksen Koble til kontrollerer du at brukernavnet og passordet er riktig skrevet i boksene Brukernavn og Passord, og deretter klikker du Ring opp.

• Hvis problemet løses ved å følge denne prosedyren, kan du opprette en ekstern tilkobling. Du trenger ikke å utføre de gjenværende trinnene i denne artikkelen.

• Hvis dette ikke løser problemet, og du ikke kan opprette en ekstern tilkobling, går du til trinn 6 for å fortsette feilsøkingen.

6. Klikk Start, velg Koble til, og klikk deretter den eksterne tilkoblingen.

7. Klikk Egenskaper i dialogboksen Koble til.

8. Klikk kategorien Sikkerhet.

9. Klikk Tillat usikrede passord under Sikkerhetsalternativer i boksen Bekreft min identitet slik, og klikk deretter OK.

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...