runejors Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg er desverre en av de som må benytte meg av moden v.92. ettersom telenor ikke har bredbånd i området. utyfordringen er at maskinen HP Pavilion slimline med Vista Home ikke klarer å finne driver til dette kortet. forslag??? Endret 10. august 2008 av runejors Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvilken modell er det? s3200? s3280tw? Gå hit for å finne driveren. Lenke til kommentar
runejors Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hvilken modell er det? s3200? s3280tw? Gå hit for å finne driveren. flott, da virker dette. men fikk en feilmelding. PPP koblingskontrol terminert (telenor?) Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det var bra Vet ikke om dette er rett metode da jeg ikke har så mye peiling på oppringt internett, men prøv dette: Følg fremgangsmåten nedenfor for å løse dette problemet: 1. Klikk Start, velg Koble til, og klikk deretter den eksterne tilkoblingen. 2. Klikk Egenskaper, og klikk deretter kategorien Alternativer. 3. Klikk for fjerne merket for Inkluder Windows-påloggingsdomene (hvis det er merket av for dette alternativet), og klikk deretter OK. 4. Klikk Ring opp. • Hvis problemet løses ved å følge denne prosedyren, kan du opprette en ekstern tilkobling. Du trenger ikke å utføre de gjenværende trinnene i denne artikkelen. • Hvis dette ikke løser problemet, og du ikke kan opprette en ekstern tilkobling, går du til trinn 5 for å fortsette feilsøkingen. 5. I dialogboksen Koble til kontrollerer du at brukernavnet og passordet er riktig skrevet i boksene Brukernavn og Passord, og deretter klikker du Ring opp. • Hvis problemet løses ved å følge denne prosedyren, kan du opprette en ekstern tilkobling. Du trenger ikke å utføre de gjenværende trinnene i denne artikkelen. • Hvis dette ikke løser problemet, og du ikke kan opprette en ekstern tilkobling, går du til trinn 6 for å fortsette feilsøkingen. 6. Klikk Start, velg Koble til, og klikk deretter den eksterne tilkoblingen. 7. Klikk Egenskaper i dialogboksen Koble til. 8. Klikk kategorien Sikkerhet. 9. Klikk Tillat usikrede passord under Sikkerhetsalternativer i boksen Bekreft min identitet slik, og klikk deretter OK. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå