Digitalis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Da jeg innstalerte Vista Ultimate 64 bits på pcen min hadde jeg 8 GB med ram på hovedkortet. Pagefilen er derfor litt over 8 GB og er fragmentert i ca 1100 deler. Jeg har skrudd av sidevekslingsfilen og redusert rammen til 4 GB, men har likevel en 8 GB del på hardisken som kalles pagefile og som ikke vil forsvinne eller kan defragmenteres på en skikkelig måte. I XP forsvant denne delen når jeg skrudde av sidevekslingsfilen. Hva skal til for å få fjernet dette i Vista? Har kjørt diskrensing og defragmentering i Vista samt Crapcleaner og defragler, men ingenting hjelper. Disken er en 74 GB Raptor og er omtrent 40% full. Endret 16. august 2008 av Digitalis Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 JKdefrag gjorde susen. http://www.filehippo.com/download_jkdefrag/ Fantastisk defragmenteringsprogram som opptimaliserer diskytelse helt gratis! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg ville helt klart redusert størrelsen til 1024mb på sidevekslingsfilen når du har 4GiB ram. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå