IntelAmdAti Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 TheOats, jeg anbefaler at du sjekker denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990375 Hvis du starter på Stormscale EU server, som horde så kan du spille med mange andre norsker. Der du vil få god hjelp i lvling fasen din. Ønsker deg lykke til Skal sjekke den. Har allerede startet med en karakter, er lvl8, å jeg gidder ikke starte på nytt =P Må jeg være Horde der? Samme som du sier gjelder forsåvidt Drøm også Huh? Jeg har flyttet alle mine helter til Stormscale og vil også anbefale den - jeg syntes den er ganske bra ihvertfall. Hvordan flytter jeg en karakter? Edit: er det en pvp server? Hvordan virker det? Vil anbefale Stormscale ekstra siden mange her fra forumet spiller der, det betyr at det er mange som kan hjelpe til dersom du skulle være i nød - for eksempel på rømmen fra slemme allianse-spillere. Flytte karakterer gjør du gjennom account-management på wow-europe.com, det koster 20 euro å flytte en karakter. Du kan ikke flytte en karakter fra en PvE-servere til PvP-servere, ellers er det enkelte andre begrensninger men stort sett fritt frem for å flytte. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Kan jeg bruke karakteren min etter den 10dagers trial demoen vist jeg begynner å betale? uhm... ser ut som du har lasta ned trial på www.worldofwarcraft.com.. det er den amrikanske siden, siden du skal skaffe deg en trial på er www.wow-europe.com (den europeiske siden) edit: Stormscale? der starta jeg wow karieren min og, helt til første server transfer kom... orka ikke alle svenskene.. og hvis du bestemmer deg for å spille wow så vil jeg anbefale deg og holde deg unna cyclone battlegroupen en stund hvis du vil skaffe deg honor fort, for i stormscales battlegroup er europas beste pvp guilder.. og for the record.. humans er de eneste "slemme" i alliance ;D space cows ftw! (hord er slemme!) Endret 10. august 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Takker Lurte på en annen ting, hvor finner jeg Burning Crusade nedlastning på wow-europe.com? Ok, fant det nå =P Endret 11. august 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Har lastet ned "WoW-BurningCrusade-enGB-Full-Installer" (=P) Men når jeg åpner den får jeg valg om å lese readme, manualen eller "buy online". Så jeg trykker på Buy online, men da kommer jeg bare her. Hva er det menignen jeg skal trykke på? Har allerede en trial konto som jeg trodde skulle forsvinne etter jeg har betalt for en ekte konto. Men det står fortsatt at det er en trial konto :/ D står at jeg må installere Wow først :/ Endret 11. august 2008 av TheOats Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har du husket å laste ned vanlig WoW fra wow-europe.com også? Trialen du spiller er jo på amerikanske servere så du kan såklart ikke oppgradere den kontoen med en TBC-EU versjon. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Har du husket å laste ned vanlig WoW fra wow-europe.com også? Trialen du spiller er jo på amerikanske servere så du kan såklart ikke oppgradere den kontoen med en TBC-EU versjon. Ja jeg har det. Det er den jeg har spilt på til nå. Har fått bekreftelse via email at kontoen min er oppgradert fra trial versjonen til vanlig versjon. Men det står fortsatt Trial på mine konto sider på blizzard's sider :/ Endret 11. august 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Herre! Fant ut at jeg måtte oppgradere kontoen før jeg kunne i kjøpe BC. MEN DET VISTE `JEG! Argh! Hadde alleredebetalt og fått bekreftelse osv! Nå har jeg betalt igjen, å NÅ kan jeg kjøpe BC! Kunne de ikke gjort det litt vanskeligere? =P Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det tar opptil 72 timer å fjerne alle trialbegrensninger, smør deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Det tar opptil 72 timer å fjerne alle trialbegrensninger, smør deg med tålmodighet. Aha. For bare vente da Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Nå har mange av filene i World of Warcraft mappen fått ".part" etter seg, hva er det? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Syns trial var merkelig jeg. Jeg er en old gamer av wow, men har solgt 2 kontoer gjennom åra. Så, tenkte jeg skulle begynne på nytt. Starter med en trial, mens jeg venter på cdkeys. Så mye surt det var i trial... greit nok at det er trial men... ikkek an du invite, ikke kan du whispere, og ikke kan du starte en BE. ? christ! Ser ikke en reason for at det ikke skal være lov. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Hvor lang tid tar det før navnet på karakteren man sletter blir ledig så en annen karakter kan bruke det? Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Syns trial var merkelig jeg. Jeg er en old gamer av wow, men har solgt 2 kontoer gjennom åra. Så, tenkte jeg skulle begynne på nytt. Starter med en trial, mens jeg venter på cdkeys. Så mye surt det var i trial... greit nok at det er trial men... ikkek an du invite, ikke kan du whispere, og ikke kan du starte en BE. ? christ! Ser ikke en reason for at det ikke skal være lov. Trial frelste meg og veldig mange andre, så det utfyller den funksjonen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvor lang tid tar det før navnet på karakteren man sletter blir ledig så en annen karakter kan bruke det? Pleier å ta kun sekunder for meg. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Hvor lang tid tar det før navnet på karakteren man sletter blir ledig så en annen karakter kan bruke det? Pleier å ta kun sekunder for meg. Litt sent nå =P Men takker allikevel Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det at du ikke får opprettet en blodalvkarakter -kan- ha noe med at du neppe har kjøpt TBC. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Det at du ikke får opprettet en blodalvkarakter -kan- ha noe med at du neppe har kjøpt TBC. Gidder ikke lese tråden på nytt, men når er det jeg har sagt at jeg har det problemet? Dessuten så har jeg TBC, og en Bloodelf karakter. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Syns trial var merkelig jeg. Jeg er en old gamer av wow, men har solgt 2 kontoer gjennom åra. Så, tenkte jeg skulle begynne på nytt. Starter med en trial, mens jeg venter på cdkeys. Så mye surt det var i trial... greit nok at det er trial men... ikkek an du invite, ikke kan du whispere, og ikke kan du starte en BE. ? christ! Ser ikke en reason for at det ikke skal være lov. Han sa det ... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Aha! Forkortelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå