Gå til innhold

Kan jeg bruke karakteren min etter 10dagers trail? (mot betaling?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det kan du. Du oppgraderer bare kontoen din fra trial til vanlig konto.

Fett :)

Lurer også på hvilken "relm" jeg skal velge? Jeg mener hvilken er nermes oss? USA eller "Oaseanic" eller hva det nå var?

Edit:

Lurer også på om det koster mer, i måneden, vist man har ekstra pakken?

Edit2:

Er det dumt å kjøpe burning crusade for en nybegynner som meg?

Har lyst til å spille som paladin=P

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
De i Paris er nærmest oss, dvs. Europa. :p

Og det er slett ikke dumt, nei.

Jeg kan bare velge United States, Oceanic og Latin America. Kan være jeg er helt retardert når det kommer til geografi men hvor er " Oceanic"?

Oceania = Oseania, dvs. Australia og New Zeland og småøyer nedi der.

Du må gå til www.wow-europe.com for å få tak i en trial til europeisk WoW.

Lenke til kommentar
De i Paris er nærmest oss, dvs. Europa. :p

Og det er slett ikke dumt, nei.

Jeg kan bare velge United States, Oceanic og Latin America. Kan være jeg er helt retardert når det kommer til geografi men hvor er " Oceanic"?

Oceania = Oseania, dvs. Australia og New Zeland og småøyer nedi der.

Du må gå til www.wow-europe.com for å få tak i en trial til europeisk WoW.

Aha! =P

Lurer fortsatt på om det koster noe mer i måneden vist jeg kjøper burning crusade?

Lenke til kommentar
Aha! =P

Lurer fortsatt på om det koster noe mer i måneden vist jeg kjøper burning crusade?

Nei, det er samme pris i måneden. Hvis du vil spille paladin kan du spille alliance uten å ha TBC, vil du spille horde paladin må du ha TBC.

Lenke til kommentar
Aha! =P

Nei, det er samme pris i måneden. Hvis du vil spille paladin kan du spille alliance uten å ha TBC, vil du spille horde paladin må du ha TBC.

:blush: hva er TBC?

Lenke til kommentar
Edit2:

Er det dumt å kjøpe burning crusade for en nybegynner som meg?

Har lyst til å spille som paladin=P

For nybegynnere gir Burning Crusade tilgang til de to nye rasene som kom i den utvidelsen, Draenei og Blood Elf. Blood Elves er de eneste på horde-siden som kan være paladins, skal du spille horde og paladin trenger du dermed utvidelsepakken. Utover disse to nye rasene med tilhørende "startområder" er det ingenting du vil trenge før du har spilt lenge nok til å nå level 60 (da trenger du Burning Crusade for å komme til Outlands og spille videre til level 70).

Paladin kan jeg forresten anbefale, mens de levler har de et vanvittig potensiale. Selv fant jeg ut at jeg kunne gjøre instancer alene (trengte absolutt ikke fire andre til å hjelpe), men det skal da sies at jeg brukte en god mengde gull på bra våpen og rustning. Har aldri vært borti en klasse som var så ubalansert og sterk (unntatt mot castere og de som bruker magi) og kan ikke huske sist jeg hadde det så moro med questing heller.

Jeg anbefaler at du spesialiserer deg innenfor Retribution til å begynne med, og skifter over til Protection når du kommer til level 35. Derfra blir Protection bare bedre og bedre (helt til du når level 60 og kommer til outlands, hvor Retribution blir bedre igjen).

På level 70 kan du skaffe deg for eksempel denne rustningen som er god til å begynne med (for healere). Trenger bare en gruppe med fire andre i for å drepe monsterene som har den.

post-16776-1218365865_thumb.jpg

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
TheOats, jeg anbefaler at du sjekker denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990375

Hvis du starter på Stormscale EU server, som horde så kan du spille med mange andre norsker. Der du vil få god hjelp i lvling fasen din.

Ønsker deg lykke til :)

Skal sjekke den. Har allerede startet med en karakter, er lvl8, å jeg gidder ikke starte på nytt =P

Må jeg være Horde der?

Samme som du sier gjelder forsåvidt Drøm også :p

Huh?

Jeg har flyttet alle mine helter til Stormscale og vil også anbefale den - jeg syntes den er ganske bra ihvertfall.

Hvordan flytter jeg en karakter?

Edit: er det en pvp server? Hvordan virker det?

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Hvis du vil spille med oss på Stormscale, så må du være Horde ja. Husk, det er bedre og rerolle for tidlig, enn for seint.

Så hvis du er trial, og første gangen du spiller WoW, så anbefaler jeg å se itt, og bruke lang tid på og sjekke ut hvilken class som passer best for deg. Eventuelt spørre andre hva som passer for deg.

Lenke til kommentar
Hvis du vil spille med oss på Stormscale, så må du være Horde ja. Husk, det er bedre og rerolle for tidlig, enn for seint.

Så hvis du er trial, og første gangen du spiller WoW, så anbefaler jeg å se itt, og bruke lang tid på og sjekke ut hvilken class som passer best for deg. Eventuelt spørre andre hva som passer for deg.

Ok, skal tenke på det da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...