dahwan Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 For noe dritt. Kommer til å ta evigheter å komme meg til samme punktet jeg var for et par dager siden. Og alt dette fordi jeg prøvde å installere Ubuntu x| Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, alt dette fordi du ikke gjorde det rett da du splittet disken. Det samme hadde skjedd med Partition Magic i windass ... Men hvis du får montert disken, og er koblet på nettverk er det bare å starte med kopieringen. Har ubuntu live cd ssh instalert? Da kan man bare koble opp fra din fars pc og kopiere over med SCP. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Åssen formaterer jeg en harddisk til NTFS fra ubuntu live CDen? Vil helst ikke gjøre dette fra en eller annen windows CD, siden jeg da ikke kan se på film eller noe samtidig. Vet noen åssen? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Never mind. Fant System->Administration->Partition Editor Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Åssen formaterer jeg en harddisk til NTFS fra ubuntu live CDen? Vil helst ikke gjøre dette fra en eller annen windows CD, siden jeg da ikke kan se på film eller noe samtidig.Vet noen åssen? hehe, Live-CD er genialt sant? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå