NoMilkToday Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vet dette har vert mange ganger oppe. men jeg har tittet litt og fant nul løstning. vell. er det en eller annen måte og få betalt wow med visa electronic? vell har hør noe om paypal. men som jeg ser, så er det ikke mulig og betale med paypal :S takk, Adrian. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 For å betale må du ha vanlig visa. For å betale med Paypal må du ha vanlig visa. Løp ned på butikken og kjøp gamecard på mandag du;) Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er mulig å betale med paypal, men da må du først overføre penger fra kontoen din til paypal kontoen. Står informasjon om det på paypal. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 ja kan overføre via nettbank... vell, ser ingen payment mulighet via paypal :S noen stes for mere info om det? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du må ha verified paypal for det, aka paypal med et credit card binda til acounten. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 jaha.. hørt en del steder att man kan sende cash via nettbank til paypal, men :S Vell takk for hjelpen da. Får vell gå til gamle vaner med dyre gamecards Lenke til kommentar
zoby Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du kan sende fra nettbank til paypa, har gjort det selv. Men du kanke betale til orginasjoner som blizzard osv, fordi de krever at din paypal er verified. Men det fynker noen andre plasser, blant annet Steam trur jeg. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Du kan betale med Visa Electronic. Det har iallefall jeg gjort før. edit: kredittkort du kan betale med, fra wow-europe: Visa Visa Electron JCB Mastercard American Express Endret 10. august 2008 av Zash Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du kan betale med Visa Electronic. Det har iallefall jeg gjort før. edit: kredittkort du kan betale med, fra wow-europe: Visa Visa Electron JCB Mastercard American Express Visa Electron har ikke kortnummer, så nei. Aner ikke hvordan du har gjort det. Grunnen til at Electron står på lista er at utenlandske kort har nummer Lenke til kommentar
zoby Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Visa Electron - Electronical use only altså, kanke bruke på nette Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 mitt visa electron hadde no kortnummer.. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 mitt visa electron hadde no kortnummer.. Det er for kort Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har betalt med mitt Electron i over et år, så det funker. Du må bare ha kortnummer og CVC-koden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvor i helvete får du kortnummeret fra? Alt som står er kontonummer. Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvor i helvete får du kortnummeret fra? Alt som står er kontonummer. Samme her Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nordea's electron kort kan brukes. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nordea's electron kort kan brukes. Jupp, Nordea kort jeg hadde =) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Men kan med Nordea electron, men ikke med dnb nor værtfall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har postbanken, og det er jo DNB det å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå