niinaaxxx Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Er det noen som vet hvordan man får fjernet hårfarge uten amoniakk?? skulle farge håret brunt men det ble svart.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Med mindre den er semi-permanent så må du nok bleke det for å bli kvitt den fargen, og da vet du strengt tatt aldri hva du ender opp med. Bleker du det for fort etter farging kan du ende opp med alt mellom grønt og oransje. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Gå til frisøren. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Lenge siden du farga det? Jeg har fått hår som har sett svart ut i et par dager hver gang jeg har farga håret brunt. Ofte lysner det i løpet av ei uke. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) ^ Det har jeg òg erfart. Ville ikke satset på bleke eller ta avfargning på hele håret. Jeg ville gitt det noen dager og et par turer i dusjen for å se om fargen blir bedre, for så å eventuelt ta noen striper i håret. Om stripene skulle bli mer rødlige enn ønskelig kan du dempe fargen med en lys brun farge, gjerne en naturfarge. Fargen du tilsetter vil ha minimal effekt på resten av håret. Endret 11. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan går det an egentlig?? Tar man feil av brun og svart hårfarge, eller sitter dere aaaltfor lenge ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Sitter så lenge som det "skal" sitte. Innimellom har jeg også farga vått hår for at det sku være lysere. Allikevel tar det alltid et par dager før det blir brunt Men nå skal det nevnes at skal jeg farge det brunt, er det som regel mørk brun. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan går det an egentlig??Tar man feil av brun og svart hårfarge, eller sitter dere aaaltfor lenge ? Det varierer litt hvor godt håret absorberer hårfargen etter hva slags utgangspunkt man har. Dessuten kan det ta litt tid før overflødig farge blir helt borte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Ta tiden til hjelp. Hver gang jeg farger håret mitt mørkt brunt blir det svart i begynnelsen og etterhvert blir det lysere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå