daubyj Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Manuset til dødelig våpen er allerede skrevet, men takker Mel Gibson ja? Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Lethal Weapon 4 MURTAUGH You're too old for this shit? RIGGS (a beat, then) Yeah. --- RIGGS I'm too old for this shit... How about that? --- RIGGS We're too old for this shit. --- Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den femte filmen blir pure komedie, jeg gleder meg litt. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ugh nei ... er nok for mange "Im getting too old for this shit" i det manuset Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Neeeei, neeeeeei, neeeei, mamma, stopp marerittet! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Woho, er jo flotte actionfilmer å se på en lørsdagskveld . Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ugh nei ... er nok for mange "Im getting too old for this shit" i det manuset De forandrer den sikkert til "I AM too old for this shit". :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fader vår Du som er i himmelen Kan du være så snill å hente Mel Gibson hjem til deg Før enda en ny drittfilm ser dagens lys Hent ham så gjerne med lasso! Jeg antar at i hvert fall du kjære Gud har blitt to old for more of the same shit!? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg håper selvfølgelig denne filmen ser dagens lys, for en 80-talls nostalgiker er det jo rene himmelen at så mye fra den tiden hjemsøker oss i dette tiåret Får håpe Gibson sier ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Filmen kan rett og slett ikke lages uten Gibson og Danny Glover. Det blir som å lage en av de idiotiske oppfølgerene til American Pie der de folkene som egentlig hadde hovedrollene ikke er med, det går ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg håper selvfølgelig denne filmen ser dagens lys, for en 80-talls nostalgiker er det jo rene himmelen at så mye fra den tiden hjemsøker oss i dette tiåret Ja ikke sant ... "Hjemsøke" er et interessant ord ... For oss med med få våte drømmer og heller en masse våkne bekymringer for hva av inntrykk som kan ødelegge et allerede sånn passe gruset sexliv, så kan jo en gjenforening av Europe med tvangsspilling av alle deres gysende hits i forkant av FFK's resterende hjemmekamper så definitivt være den siste spiker i den dåsa. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jippi Simpelthen elsker filmer som får meg til å sovne. En film nr 5 i denne serien blir garantert en sove klassiker. sukk Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva skjer med negativiteten a? Riggs og Murtaugh er tidenes buddy-cop duo. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eg gler meg til denne filmen! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Blir sikkert rævdårlig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Blir sikkert rævdårlig Nettopp! Hvordan kan grunnideén forsudles? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg håper selvfølgelig denne filmen ser dagens lys, for en 80-talls nostalgiker er det jo rene himmelen at så mye fra den tiden hjemsøker oss i dette tiåret Får håpe Gibson sier ja. jeg støtter deg på dette. alle dødelig våpen filmene så langt her vært bra. har venta på en oppfølger i flere år nå. men glover og gibson må være med for at det skal bli bra. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva skjer med negativiteten a? Riggs og Murtaugh er tidenes buddy-cop duo. Enig. Selvfølgelig kan filmen slå ut begge veier, men det er ingen grunn til å slakte den før den engang har kommet i produksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg