dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg fant det ikke i manualen... Hvordan sender jeg voice memoer via mms?? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Fatter ikke at det er mulig... Nå skal det plutselig være via MMS, det nevnte du ikke i stad... Hørt om e-mail ? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 lol, det hele var jo om mms... Det stod til og med mms på overskriften... jaja, tror dere forresten at jeg får 2300kr for en meget pent brukt s55 uten kamera? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Står ikke noe om 'Voice Melding i MMS' i overskriften... Men, du virker som en type som heller burde ha Nokia ja Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 du virker som type som er født i 88 også (det er faktisk jeg også... men jeg har litt vett) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Men, du virker som en type som heller burde ha Nokia ja Er det i det hele tatt noen som fortjener det forferdelige å ha en N0kia?? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 du virker som type som er født i 88 også (det er faktisk jeg også... men jeg har litt vett) Prøver du å si at jeg ikke har vett? Du som linker til reglene på forumet i signaturen din, bør vel lese oppførsels reglene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå