Gå til innhold

s55 har ikke full mms støtte. :(

Anbefalte innlegg

Før jeg kjøpte s55 var det en viss siemens fan her (gjett hvem) som klaget over at nokia ikke hadde full mms støtte, og sa at s55 var så mye bedre.

Problemet er at jeg ennå ikke har klart å sette inn opptak som jeg har tatt opp av diktafonen i en mms melding.

Dette hadde t68i'en jeg hadde før, og hvis ikke s55 har det, så er jeg rett og slett skuffet.

Håper på svar!

Hvordan sjekker jeg forresten fw min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, akkurat som N0KIA er et banneord. Det er vel kanskje det, er litt usikker. Hmmm. Skrev det med en null i tilfelle rottefelle...

Det er vel ikke et banneord, men det burde vært det, siden det er nesten bare negativt med mobilene deres nå for tiden... *grrr* :p

Lenke til kommentar

Det du kaller diktafon greier heter AMR. Det er en standard med å sende innspilt lyder på MMS. S55 kan avspille meldinger med dette, men du kan ikke lage dette på S55 selv....På en annen side så har ihvertfall ikke Nokia full MMS støtte. De har problemer med SMIL som er standarden som viser MMS slidepresentasjon..

Lenke til kommentar

Jaja.... Tilogmed på min billige T300 har jeg full MMS med XXantall "slides" og AMR.... :p

Var det ikke noe med at N*kia telefonene 6100, 6610, 7210 , 5100 & 7250 ( + evt. andre "same shit , new wrapping" telefoner ) ikke har mulighet for lyd i det hele tatt ? At de ikke følger MMS standarden, men en Light-utgave med kun opptil 27kb eller no ?

:lol:

Noen som vet hvor god MMS funksjonalitet T720i har ? :shrug:

Sorry at jeg blir litt utenfor Topic :oops:

Lenke til kommentar
Var det ikke noe med at N*kia telefonene 6100, 6610, 7210 , 5100 & 7250 ( + evt. andre "same shit , new wrapping" telefoner ) ikke har mulighet for lyd i det hele tatt ? At de ikke følger  MMS standarden, men  en Light-utgave med kun opptil 27kb eller no ?

:yes:

Var noe i den duren ja... de kan kun vise en side, med bare bilde og tekst, mens Sony Ericsson og Siemens kan vise 40 sider, med både bilde, lyd og tekst... (Noe sånnt ihvertfall) :D

Lenke til kommentar

Nei, med min gamle t68i kunne jeg sende lyd i mms meldingene, det kan jeg ikke med s55. :shrug: En annen ting er at det er enklere og lage en mms melding på t68i enn s55.

Er det noen som vil kjøpe en meget pent brukt s55 (null riper) uten kamera for 2400kr? (nokia 3650 :D )

Lenke til kommentar

Kan du forklare hvordan jeg sender OPPTAK med mms?

Jeg vet at jeg kan sende toner, men ikke opptak.

Jeg skjønner ikke hvordan siemens klarte å ikke få med dette.

Det er jo en t68i kopi som kom 1 år etter!

Jeg angrer så fælt på at jeg hørte på deg og kjøpte s55, jeg tenkte egentlig å kjøpe 3650 eller 5100.

Nå vet jeg iallefall at når sx1 kommer så vil jeg ta alt du sier om den med en klype salt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...