Kilroy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er på utkikk etter en rask tråløs router. Må ha en som ikke henger når jeg laster sider, rett og slett en veldig bra en. Noen her som har anbefalinger basert på egne erfaringer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har selv en Netgear WNR834B som jeg har lagt inn DD-WRT på. Den tåler 180 samtidige forbindelser og har aldri krasjet ved bruk av torrent. Skal du ha noe enda bedre så er vel D-link DIR-655 eller 635 gode routere som tåler 200 forbindelser. Sjekk forøvrig nettverkstips-linken min der du finner en større oversikt over routere. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du sier ingenting om type bruk eller antall bruker, så det blir litt vanskelig å komme med fornuftige forslag. (Du kommer neppe til å ha problemer med å laste inn sider, sjøl med de billigste routerene på markedet.) Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 kan anbefale d-link dir-655. Skulle jeg kjøpt ny router i dag skulle den hatt støtte for 5ghz wireless bånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå