Stianbl Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 PSU... Skal som dere har fått med dere kjøpe E8500, HD4870, 4gb DDR, 4-6 HDD. Forrige pc har jeg kjørt med bare 340watt, så må ha ny PSU.. De ligger mange i 1000,- klassen, men denne fra OCZ så veldig lovendes ut. Men, er det noe jeg burde være obs på når det kommer til denne? Eller er den veldig grei til prisen sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den er grei den som du kan lese av bruker erfaringer så ser de jo ivertfall veldig fornøyd ut utenom 1 som var uheldig og få et defekt produkt men det er noe du må forvente faktisk. Det ekke mulig og lage alle sammen perfekte selvom datamaskiner lager dem. OCZ StealthXStream 600 Watt 466,-kr I forhold til pris så er den kjempe fin. vis du har lyst til og gå dyrere og ha muligheten til å få et ryddigere kabinett med ikke så mange unødvendige kabler så anbefaler jeg Mist 600watt til deg den har avtagbare kabler så du kan velge hvor mange kabler du vil bruke på den så du slipper de unødvendige kablene. Har selv en Mist 600watt og er kjempe fornøyd med den, er veldig greit og slippe alle disse unødvendige kablene og som tester også sier så er den muesetill du hører den ikke engang. Hadde jeg fjernet viftene fra pc-en min hadde jeg fått en nest lydløs pc utenom når jeg spiller for da går jo skjermkort viftene opp i hastighet. MIST 600W 895,-kr Test av mist600watt Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du kan også se på Antec sin NeoPower serie, f.eks. denne 550 Watteren. Den er testet hos Hardware Secrets, med meget gode resultat, den ga faktisk 650 Watt ytelse. Og den ligger i pris mitt i mellom OCZ og Mist, og har modulære kabler. Også NeoPower 650 Blue får meget gode skussmål i tester, og den har omtrent samme pris som Mist. Det må også poengteres at Antec sin NeoPower serie er produsert av Seasonic, så kvalitetsmessig er dette topp vare. Noe også realiteten at jeg har et 5 år gammelt system som fremdeles bruker den orginale Antec PSU-en. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei, jeg vil beskrive denne strømforsyningen som meget god til prisen. Jeg bygget PC til min bror til jul, og kjøpte en "fancy" strømforsyning med UV-lys og greier.. PC`en var god, med AMD X2 6000+, 2GB RAM, GeForce 8800GT osv.. Men når han spilte en stund så ble den forferdelig varm, og den begynte å støye noe voldsomt. Jeg fant ut at strømforsyningen måtte være problemet, og kjøpte denne OCZ`en. Det ble en helt ny maskin etter dette. Den er kaldere, mer stabil, og nesten helt stille. Nå skal det sies at den andre strømforsyningen var helt ubrukelig (Tror det var en Bzerk et-eller-annet), men det ble iallefall kjempebra med denne. Jeg sitter her og plukker deler til min egen PC nå, og OCZ stealth er allerede i kurven Det skal være en budsjettPC, og denne gir masse for pengene! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Det er en god strømforsyning, men jeg personlig mener at Corsair 650 Banker alle nevnte strømforsyninger i denne tråden. Corsair 650 Og den modulære utgaven : HX620 Endret 10. august 2008 av Malvado Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk for masse bra svar her, skal ta en titt på de andre dere annbefaler. Men må si OCZ's firster pga prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå