Left Blank Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Litt inspirert av norron mytologi og sann, sa lagde jeg denne sangen. Forste del er Naglfar, andre del er yggdrasil. Er for det meste orkester instrumenter som er prossesert videre.. NY og ferdig: http://www.alienorigin.com/coax-journey_to...drasil_done.mp3 Takk for lytten! Endret 10. august 2008 av coax Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Meget imponerende! Høres ut som om det er et veldig høyt teknisk nivå på dette. Jobber du med lyd eller noe lignende? Forøvrig spennende klanger og stemninger Eneste jeg har å si på dette er at siste halvdelen av sangen er noe ensformig. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk sa mye! Jeg arbeider ikke med lyd annet enn som hobby nei.. Men kunne tenkt meg det.. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Som vanlig er det en fornøyelse å høre lydene du lager Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk Rognalf som alltid Corra: Kanskje du kan lage en ny trad for din musikk istedenfor a poste den i min? H0rte pa det though.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå