Gå til innhold

Kjøpe hundebøker, noen tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"På talefot med hunden" er helt okei, men jeg syns Rugaas er litt vel ekstrem. Hun mener jo omtrent alt er stress! Men ja, jeg er enig i at det er en helt grei innføring..

 

En veldig, veldig god bok syns jeg er "Ikke skyt hunden"! Karen Pryor som har skrevet? Ble litt usikker.

Den handler litt mer om grunnleggende atferd, og hvorfor man gjør som man gjør. Enkle eksempler med f. eks mennesker eller andre dyr, og den er ikke vanskelig eller kjempetung å lese. Alle kan ha nytte av den.

Lenke til kommentar

då har eg ein god nyheit :eg har sjølve hatt hund heile livet, og eg trenar hunden miin kvar dag, og for augeblikket held eg på å skrive ein bok om hundar. eg planlegg at den er ferdig i løpet av ein månad, så skal eg berre få den ut i eit forlag. eg anbeflar deg å kjøpe den når den kjem ut, eg håpar på å ha den ute i løpet av oktober. den heiter "Hunden sine hemmeligheter avslører eg no!" .Det er iallefall det fåreløpige navnet på den, eg vurderar å skifte navn til ein litt kortare tittel, men den må framleis få fram bodskapet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...