Manken Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Materazzi med Stor -M. Bare se på denne http://www.youtube.com/watch?v=VMqSysgrhzU Han burde aldri ha vært på en fotball bane noen gang! Han er en skam for fotballen! Endret 10. august 2008 av Daggis0 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den linken fungerte heller dårlig. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Nå funker den Lenke til kommentar
SuB90 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skulle ønske noen tok (unnksyld ordspråket) noe så jævlig igjen på han. En så stygg takling at han ikke kan spille fotball igjen Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hm, jeg ser ingen grunn til å lage en ny tråd bare for å vise at du ikke liker ham. Hvis dette er ment for å lage en diskusjon om Materazzi er det greit, men ellers er det ingen vits synes jeg. Men jeg liker ham. Untatt de stygge taklingene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå