fredderen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Bestemte meg for å prøve å lage et bilde ut av tre eksponeringer seint på kvelden, jeg synes det funket ganske bra, men kunne sikkert vært bedre. Skiltet er sladdet i henhold til person vern. Slakt i vei. Endret 10. august 2008 av fredderen Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har en følelse av at du må gi oss noe mer, eks./kanskje et enkelt original bildet... men uten om dette så syns jeg bildet/bakgrunnen er forstyrrende. Du sentrerer bilen som om det er det eneste vi bør bry oss om... da bør vi ikke (som jeg nå gjør) se mot vinduene til huset i bakgrunnen. Ville du vise mer enn bare bilen så må du lese noe mer om komposisjon... o O ville du vise bilen og ingenting eller minimalt annet så må leke litt med Depth of field. (F / stop, Jo mindre nummer jo mindre fokusområde jo mindre lys er nødvendig...) Lenke til kommentar
pederk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ren slakt dette. Ser ut som om du skal selge bilen og ikke har tid til å ta bildet i dagslys. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette er ikke spesielt vellykket. Bildet er totalt uengasjerende for meg, og i tillegg virker det unaturlig skeivt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Som Per Magnus sier så er bildet skjevt, du burde ha rettet det opp før du la det ut. Vinkelen er forsåvidt grei, men ville kanskje ikke satt bilen midt i bildet og synes i tilegg bakgrunnen er forstyrrende. Bilen "forsvinner" litt i bakgrunnen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå