jimdidr Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hvorfor pene klær i skogen, tja jeg er veldig gla i kontraster. Syns det er mer spennende der du har en person godt pyntet, plassert der stilin ikke passer. Skal alt være a4, så bli det kjedelig. Nei nå forklarer du noe jeg syns var kult... Jeg sier det er kontrasten jeg skulle vell brukt disse " " men jeg har ikke så mange " " igjen, bruker dem jo overalt... om man ikke skal tenkte på en morsom måte og si hun dro rett fra gallamiddag der hun fikk for mye sprudlevann og nå ikke finner veien hjem Lenke til kommentar
Carny Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Liker det jeg ser. Jeg har også sansen for klare kontraster, og det har du fått fram i flere av bildene du har lagt ut her. Gratulerer med nye lys Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 hvorfor pene klær i skogen, tja jeg er veldig gla i kontraster. Syns det er mer spennende der du har en person godt pyntet, plassert der stilin ikke passer. Skal alt være a4, så bli det kjedelig. Nei nå forklarer du noe jeg syns var kult... Jeg sier det er kontrasten jeg skulle vell brukt disse " " men jeg har ikke så mange " " igjen, bruker dem jo overalt... om man ikke skal tenkte på en morsom måte og si hun dro rett fra gallamiddag der hun fikk for mye sprudlevann og nå ikke finner veien hjem hehe.. tyder bare på at jeg selv ikke er så flink med ironi .. galla, natur= bedrifts julebord. takker carny.. jeg digger de nye lysene:). Lenke til kommentar
yvocat Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 [quote name='PMnormal' date='10/08-2008 : 16:24' post='11760744 Edit: Madammen også for denslags skyld. Hun har gjort en fin jobb. Tusen takk jeg er veldig fornøyd med jobben.. dere kan se før make up;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå