Gå til innhold

BK: Kine, litt fashion og drama


Anbefalte innlegg

hvorfor pene klær i skogen, tja jeg er veldig gla i kontraster. Syns det er mer spennende der du har en person godt pyntet, plassert der stilin ikke passer. Skal alt være a4, så bli det kjedelig.

 

Nei nå forklarer du noe jeg syns var kult... Jeg sier det er kontrasten :) jeg skulle vell brukt disse " " men jeg har ikke så mange " " igjen, bruker dem jo overalt...

 

om man ikke skal tenkte på en morsom måte og si hun dro rett fra gallamiddag der hun fikk for mye sprudlevann og nå ikke finner veien hjem :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor pene klær i skogen, tja jeg er veldig gla i kontraster. Syns det er mer spennende der du har en person godt pyntet, plassert der stilin ikke passer. Skal alt være a4, så bli det kjedelig.

 

Nei nå forklarer du noe jeg syns var kult... Jeg sier det er kontrasten :) jeg skulle vell brukt disse " " men jeg har ikke så mange " " igjen, bruker dem jo overalt...

 

om man ikke skal tenkte på en morsom måte og si hun dro rett fra gallamiddag der hun fikk for mye sprudlevann og nå ikke finner veien hjem :D

 

 

hehe.. tyder bare på at jeg selv ikke er så flink med ironi ;).. galla, natur= bedrifts julebord.

 

takker carny.. jeg digger de nye lysene:).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...