Fotofashion Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Styling (hår/klar/makeup) Yvonne F tok denne på en vannbranns hjul av et slag her på Lundamo, andre forsøket med det nye lys systemet. Beauty dish som main, 2 stk i paraply for lett balanse. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Endelig kom det et resultat ut av denne leken deres som jeg kan gi god kritikk. Dette er bra på grunn av fargene og den ekstremt tydelige komposisjonen og linjeføringen. Diagonalen bygger sammen med triangler en sterk og iøynefallende effekt. Det er en veldig rar positur. Helt unaturlig. Men det er jo meningen, så jeg kan ikke bruke det mot bildet. Skarpheten og fargebruken er fin. Det eneste jeg vil sette fingeren på er at skogen i bakgrunnen roter det litt til. Personlig ville jeg klonet bort de tre høye trærne for å skape en enda mer kunstig og glatt atmosfære rundt bildet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Stilig ! =) Ville klonet bort trerne jeg også, men ellers er det drit stilig Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Stilig ! =) Ville klonet bort trerne jeg også, men ellers er det drit stilig takker.. slengte på en difuser på beauty dishen, gleder meg til griden kommer PM.. Gi meg 5 MIN.. så fikser trærne.. arti og takk for kritkken.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det var jo på tide jeg fikk gitt god kritikk til et av deres eksperimenter Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 sånn. trær fjernet.. et annet bilde fra shooten med henne.. som man ser, så er jeg ikke helt etter naturtroe posseringer. Kudos til fruen for godt arbeid med styling. Det var jo på tide jeg fikk gitt god kritikk til et av deres eksperimenter Du har vell alltid fart med god kritikk du . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg kunne ønsket meg bittelitt mer rom på venstre side av det siste bildet, men det er også godkjent. Hils til Kine fra meg. Edit: Madammen også for denslags skyld. Hun har gjort en fin jobb. Endret 10. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 ja kunne gitt henne mere luft, men ville ha en følelse at hu var i skogen. Og der er det som oftest trangt . Neste gang jeg er ute på en slik tur, så tar jeg med meg sag! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må si jeg likte det siste svært godt. Hva bruker du av lys utstyr nå? Agregator med studio blitser? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 2stk ab1600 på det siste, og 1stk vivitar285hv back. Vagabond2 som strømskilde. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hva er prisen inkl frakt og moms for en ab1600 og en vagabond? kjøpte du marsian pink? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 uhmm huske ikke.. er bare å legge på momsen så har du prisen marsian pink? ka e det? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 finner de ikke hos bhphoto. Link? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 google it! marsian pink er en farge ABsa selges i =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 I'm black . Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 stilige bilder, og grattis med nye lys :-) Savner kanskje en mer dramatisk lyssetting som står mer i stil med posituren. blir litt flatt. ser under haka at du får lysskygger fra begge sidene. kanskje blitt bedre med litt mindre fill ? Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) finner de ikke hos bhphoto. Link? www.alienbees.com, eneste stedet de selges;) Skulle ønske mer luft på venstre side på den siste bildet, ellers er det veldig kult! Endret 11. august 2008 av AasmundMo Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Syns ikke noe særlig om det første. Det var fint lyssatt, men motivet er alt for høyt. Dessuten syns jeg uttrykket og blikket var tomt. Det andre derimot er mer spennende. Jeg ville hatt mer luft på venstre siden, for her går øynene mot den siden. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kan jeg så skylde på modellen på det første bildet uten at noen tar det personlig? Hun drar håret bak slik at det ser ut som hun har på seg paryk i tillegg har hun ett litt snålt ansikts uttrykk... I tillegg kunne du prøvd deg med liquify for å gi helle litt mer sprett i rompa... bilde 2 (litt intenst blikk? "aaah et romskip..." look.) liker jeg, mystikk. (ja hvorfor har hun på seg en sølv farget kjole mitt i skogen om hun ikke akkurat gikk igjennom skapet in i Narnia? Nå som jeg har tenkt meg om i noen sekunder så skylder jeg ikke på modellen jeg skylder på deg hihi. nei nå tuller jeg mye innimellom seriøsiteten. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 tilatter meg å ikke laste opp disse, rett ut fra kamera. som sagt hu har kameraskrekk, så hu stilte opp utrolig nok.. angående sprett rumpe.. jeg har allerede laget den litt mer rund .. vil ikke overdrive heller. hvorfor pene klær i skogen, tja jeg er veldig gla i kontraster. Syns det er mer spennende der du har en person godt pyntet, plassert der stilin ikke passer. Skal alt være a4, så bli det kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå