Gå til innhold

BK: Kine, litt fashion og drama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kom det et resultat ut av denne leken deres som jeg kan gi god kritikk. Dette er bra på grunn av fargene og den ekstremt tydelige komposisjonen og linjeføringen. Diagonalen bygger sammen med triangler en sterk og iøynefallende effekt.

 

Det er en veldig rar positur. Helt unaturlig. Men det er jo meningen, så jeg kan ikke bruke det mot bildet. Skarpheten og fargebruken er fin. Det eneste jeg vil sette fingeren på er at skogen i bakgrunnen roter det litt til. Personlig ville jeg klonet bort de tre høye trærne for å skape en enda mer kunstig og glatt atmosfære rundt bildet.

Lenke til kommentar

Kan jeg så skylde på modellen på det første bildet uten at noen tar det personlig?

 

Hun drar håret bak slik at det ser ut som hun har på seg paryk i tillegg har hun ett litt snålt ansikts uttrykk...

 

I tillegg kunne du prøvd deg med liquify for å gi helle litt mer sprett i rompa... :)

 

bilde 2 (litt intenst blikk? "aaah et romskip..." look.) liker jeg, mystikk. (ja hvorfor har hun på seg en sølv farget kjole mitt i skogen om hun ikke akkurat gikk igjennom skapet in i Narnia?

 

Nå som jeg har tenkt meg om i noen sekunder så skylder jeg ikke på modellen jeg skylder på deg :) hihi. nei nå tuller jeg mye innimellom seriøsiteten.

Lenke til kommentar

tilatter meg å ikke laste opp disse, rett ut fra kamera.

 

IMGP3164.jpg

 

IMGP3246.jpg

 

IMGP3195.jpg

 

som sagt hu har kameraskrekk, så hu stilte opp utrolig nok..

 

angående sprett rumpe.. jeg har allerede laget den litt mer rund ;).. vil ikke overdrive heller.

 

hvorfor pene klær i skogen, tja jeg er veldig gla i kontraster. Syns det er mer spennende der du har en person godt pyntet, plassert der stilin ikke passer. Skal alt være a4, så bli det kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...