Gå til innhold

Er WGA inkludert med SP3 via Windows Update?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Vet ikke, men du får ikke med WGA hvis du laster ned direkte uten å gå om windows update.

Direktelink: http://download.windowsupdate.com/msdownlo...e2300ebfde4.exe

Edit: Ser adressen er endret siden jeg lastet ned 'download.windowsupdate.com' :hmm:

Jeg prøvde den linken, men den klarte ikke å installere sp3 og nå dukker ikke engang sp3 opp i automatic updates lenger! Så vet ikke riktig hvordan jeg skal få installer sp3 nå...

Lenke til kommentar
Jeg prøvde den linken, men den klarte ikke å installere sp3 og nå dukker ikke engang sp3 opp i automatic updates lenger! Så vet ikke riktig hvordan jeg skal få installer sp3 nå...

Hvilke feilmeldinger får du når du prøver å installere ?

Lenke til kommentar

Hvilke feilmeldinger får du når du prøver å installere ?

husker ikke nøyaktig, men det var noe à la "could not install", "partial installation". Jeg valgte uninstall option.

Edit: Prøvde igjen med sp3 fra download.com og fikk en beskjed med "access denied". Så valgte jeg uninstallation og fikk meldingen "Service Pack 3 installation did not complete. Windows XP has been partially updated and may not work properly."

Isn´t that just wonderful? :nei:

Endret av wawa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Last ned offlineversjonen ac SP3. Der er en oppdatering som må fjernes først.

Husker ikke hvilket KB nummer den har, men du får beskjed om det når du kjører den offlinefilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...