whoi Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Mozilla 1.3 med Pinball Theme. Helt glittrende :-) Har akkurat oppgradert fra 1.2.1 som det var litt mye bugs i. 1.3 ser ut som en klar forbedring så langt. Kjører denne på både Linux og Win- J Jeg prøvde Mozilla 1.3, men den hadde store problemer med tabellene på hw.no så jeg ga opp og la inn 1.4 nightly build. Har ikke opplevd noen problemer med den enda. Mozilla 1.2.1 og tidligere hadde heller ikke det tabell problemet som 1.3 hadde. Bruker også pinball theme, det er sinnsykt digg Lenke til kommentar
gunnarhalle Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Lynx er det eneste som teller på min box uten X Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Opera 7.03, meget fornøyd, bruker kun det nå, har fjernet alle snarveier til IE Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 70 % Opera og 30 % Mozilla. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bruker Opera fordi det er spekket med tillegsfunksjoner, og nesten fritt for Bugs Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bare Opera 7 her i huset... Hva med en litt mindre avatar? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 prøvd å instalere Opera 7.0 på nytt, virker det ikke da heller? Nei, ingen peil på hva det kan være? Prøv å fjern opera. Slett så all info om opera på maskina di som ble igjen, som profil også videre. Hadde samme problemet selv og sletting av de ekstradataene hjalp så jeg kunne installere på nytt og få det til å funke. (Let både i program files og documents and settings etter de dataene.) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ie6, siden den er bedre enn opera. opera hadde vært tålelig bra hvis den husket passord i mer enn en side om gangen, og hadde vist websider skikkelig. og sist jeg sjekket, så var det liksom poenget med en browser. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hjemme: (sånn ca) Netscape 7.02 = 85% Opera 7.03 = 10% IE 6.0 = 5% Jobb: Netscape = Ikke installert Opera 7.03 = 90% IE 5.5 = 10% (søren html koding på intranettet blant annet) Min favoritt er følgende i rekkefølge : Netscape, Opera, IE. Synes bare at Netscape alltid har vært min favoritt, mye geniale ting og tang der gitt. Opera har blitt meget bra det også i det siste, fra versjon 6 og 6.5 ca, IE har jeg bare grunnet at det ligger i OS'et fra før og at diverse websider krever IE for å fungere eller vise riktig. Intranettet på jobben f.eks er best likt med IE. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 prøvd å instalere Opera 7.0 på nytt, virker det ikke da heller? Nei, ingen peil på hva det kan være? Prøv å fjern opera. Slett så all info om opera på maskina di som ble igjen, som profil også videre. Hadde samme problemet selv og sletting av de ekstradataene hjalp så jeg kunne installere på nytt og få det til å funke. (Let både i program files og documents and settings etter de dataene.) Det var det som skulle til, nå virker det! Bruker: Opera 7.03, og Avantbrowser. Lenke til kommentar
alt Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg bruker opera7.03 det er mye kjappere masse andre fordeler men gidder ikke å nevne de andre nå opera er bare best Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 opera hadde vært tålelig bra hvis den husket passord i mer enn en side om gangen, og hadde vist websider skikkelig. og sist jeg sjekket, så var det liksom poenget med en browser. Opera husker passord for så mange sider du bare orker . . . Den husker også brukernavn. the wand er genialt. For å være solidarisk, så synes jeg alle burde boikottet sider som bare funker i IE. Det er faktisk noen som ikke har tilgang på IE. Om alle hadde fulgt standarder når de kodet sider, så hadde du ikek hatt problemet med at opera ikke viser sider helt riktig. Det er forsåvidt ett minimalt problem, er ekstremt sjeldent jeg kommer over sider som ikke vises skikkelig i opera. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bruker Opera 7 hjemme. Opera er genialt! Faktisk noe av det eneste som gjør meg stolt av å være nordmann! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Opera husker passord for så mange sider du bare orker . . . Den husker også brukernavn. bortsett fra at den ikke gjør det. jeg kommer til en side, må logge meg inn. trykker ctrl+enter eller hva nå wand-funksjonen var. brukernavn/passord kommer opp (oooh, genialt). jeg trykker på ok. kommer til "godkjent passord, nå sender vi deg videre til medlems-delen"-siden. så sender opera meg til medlems-siden, men siden den har glemt at jeg har logget meg inn, kommer jeg så til 'skriv inn brukernavn og passord'-siden, altså den siden jeg startet på. genialt. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bruker IE 6.0Hvorfor? - Fordi den funker! For meg høres det litt ut som å kjøre traktor til jobb hele året, for å slippe å bytte bil når man skal opp i skogen og hente juletre før jul. Selvsagt funker det, men finnes så mye bedre alternativer til det meste av jobben. Ja hvis du gidder å bruke forskjellige browsere avhengig av hvilke sider du skal inn på så må du for all del gjøre det. Jeg bruker IE fordi den uten unntak viser sidene feilfritt og dermed gir meg minst mulig trøbbel. Du skal ikke surfe mye med andre browsere før det plutselig dukker opp en side som enten ser ut eller oppfører seg opplagt annerledes enn det den var tiltenkt å gjøre, og å da åpne IE for å se på den aktuelle siden blir altfor dumt når man like gjerne kan kjøre IE all the way synes jeg. Brukte Opera tidligere (til og med versjon 6.0) mest fordi jeg likte mouse-gestures men siden jeg de siste par årene har brukt mus med mer enn 2 knapper bruker jeg heller de ekstra sideknappene på musa til å gå frem/tilbake og føler ikke at jeg trenger noen flere ekstrafunksjoner. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 MYIE Den modder internett explorer til å ligne og oppføre seg som opera. Altså alt det gode fra Opera og i tillegg kodingen fra internett explorer. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Sverger til opera, noe annet blir bare dumt. Mest pga at man hele tiden prøver å gå tilbake ved å trykke høyre/venstre musknapp, eller lukke ved venstre-høyre-venstre :smile: Opera er stabil, rask, enkelt å skifte skins, maange features, sikker, osv , osv osv osv.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei jeg kjøpte Opera 7.03 og er stort sett fornøyd, årsaken til at jeg betalte for den er at jeg slipper reklame. Men jeg har et lite problem jeg får ikke logget på automatisk, det jeg mener er at når jeg trykker på valget Opera prøver den å koble til men klarer det ikke dermed må jeg ned å trykke valget for isdn tilkoblingen og da kommer IE opp så må jeg fjerne den for så og starte Opera, er det noen som har tips om hvordan jeg fikser dette Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ie6, siden den er bedre enn opera. opera hadde vært tålelig bra hvis den husket passord i mer enn en side om gangen, og hadde vist websider skikkelig. og sist jeg sjekket, så var det liksom poenget med en browser. Jeg tror aldri jeg kommer til å høre på deg igjen, psilocybe. (Du bryr deg sikkert ikke uansett.) Bruker ikke den passord-funksjonen, så den skal jeg ikke forsvare. (Ser på det som en svakhet. I et hjemmenettverk. Der andre KAN bruke maskina mi.) Men når det gjelder koding, er ofte IE problemet. W3.org har fine standarder, og Opera er far superiour her i forhold til IE. MS har laga masse fin EGEN kode til IE, og prøver på denne måten å overta verden. Opera er kjappere og funker bedre. IE har problemer med ENKLE table's, til og med! Jeg blir umåtelig frustrert av sider som ikke er ordentlig koda! Og enda verre med browserne som ikke funker ordentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå