kjermy Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Har nå dradd fram Call of Duty 4 på den nye pcen min... Alt gikk greit på den gamle, men ikke på den nye... Når jeg går inn på en server, får jeg spilt i et par minutter ellernoe, før jeg blir sparket ut... Navnet på pprofilen er Kjermy, btw... Feilmeldingen er: Kjermy PunkBuster kicked player 'Kjermy' (for 0 minutes)... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed Hva skal jeg gjøre? Ser at det er et problem med PunkBuster... Har prøvd å reinstallert og oppdater, og CoD4 er versjon 1.7, men det funker fortsatt ikke EDIT: Forresten, har også prøvd å kjøre som administrator.... EDIT v2: Reinstallera, og det funka Endret 11. august 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du må opptatere PB..Dette verktøyet finner du på PB sin side og ser sånn ut : Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Har gjort det.... Skrev det til og med... Men et funker ikke... Men skal prøve å reinstallere CoD4, og se om det ordner seg noe.... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 jeg hadde også det problemet, bare reinstallerte PB så funka det har også lest om flere som har gjort det samme. også må du vel ha verson 3.2 http://box13.evenbalance.com/downloader/download.php Lenke til kommentar
Speedy610 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har gjort det.... Skrev det til og med... Men et funker ikke... Men skal prøve å reinstallere CoD4, og se om det ordner seg noe.... no no det har du endret til det var i allfall ikke der når jeg leste Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Har gjort det.... Skrev det til og med... Men et funker ikke... Men skal prøve å reinstallere CoD4, og se om det ordner seg noe.... no no det har du endret til det var i allfall ikke der når jeg leste Det har faktisk stått der hele tiden Men bare glem det.... Takk for hjelp allikevel! jeg hadde også det problemet, bare reinstallerte PB så funka det har også lest om flere som har gjort det samme. også må du vel ha verson 3.2 <a href="http://box13.evenbalance.com/downloader/download.php" target="_blank">http://box13.evenbalance.com/downloader/download.php</a> Har et problem med linken... Får ikke lasta ned... Når jeg klikker download, så kommer det bare en tom side :S EDIT: skriveleif Endret 10. august 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hvis du huska å skrive inn Security Coden, har jeg ingen anelse Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Reinstallerte CoD4, så funka alt fjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå