Gå til innhold

Typisk jentemobil - som ikke gutter bør ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes mange mobiltelefoner som er tiltenkt den kvinnelige delen av markdet, derav jentemobiler. Disse mobiltelefonene skiller seg som regel ut på farge og er ofte ekstremt feminine. Som regel er disse telefonene i rosa. Her er et par eksempel:

Sony Ericsson W200i Rosa

Sony Ericsson W580i rosa

Sony Ericsson W380I lilla

Lenke til kommentar
Altså: Vi skriver 2008 og fortsatt er det noen som prater om "jente- og guttemobiler"????? Himmel og hav - hvor langt bakpå går det an å være?????? :cry:

De fleste menn liker tøffe design med blanke flater, kompakt størrelse (må passe i lommen) og rik funksjonalitet (om de tar i bruk eller ikke er en annen sak).

Kvinner derimot vanligvis legger mobiler i esker osv. så størrelse er ikke så viktig. De liker friske form og farger, interessant materie valg, gjerne søt design med litt mer fokus på pris/verdi.

Kvinner og Menn har så å si forskjellig smak. De er bare annerledes. Hva er så galt med dette? Vil du at alle skal ha prikk lik grå mobiler som blir sendt ut av statens mobil tilsynet? :hrm:

Lenke til kommentar
Kvinner og Menn har så å si forskjellig smak. De er bare annerledes. Hva er så galt med dette?
Ja, sånn er det bare. Jeg tror ikke så mange gutter (unntatt de som er i ekstremt gode kontakt med det feminine i seg) har lyst på rosa mobil...

Kjempelekker!! Men er ikke så glad i Samsung... Skulle ønske det fantes en stilig, tynn, jentete mobil (Nokia eller SE). Har i dag Nokia 7370 (gull) og synes den er utrolig pen og veldig grei. Men den begynner å bli litt slitt.

Og den kunne ikke jeg ha tenkt meg. ;) For maskulin!
Lenke til kommentar
Altså: Vi skriver 2008 og fortsatt er det noen som prater om "jente- og guttemobiler"????? Himmel og hav - hvor langt bakpå går det an å være?????? :cry:

Dette er et så PK svar at jeg gremmes.

Menn og kvinner ER forskjellige, og vil alltid være det. Det man derimot må huske på, er at menn og kvinner skal ha like MULIGHETER og RETTIGHETER. Disse 2 tingene må ikke blandes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...