banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Xboxen er død og jeg trenger en ny en. Jeg vil kun ha en helt vanlig Xbox uten harddisk osv. ettersom jeg har dette fra før på den som er død. Kan jeg da kjøpe en Arcade uten at denne har noen store begrensninger? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Xboxen er død og jeg trenger en ny en. Jeg vil kun ha en helt vanlig Xbox uten harddisk osv. ettersom jeg har dette fra før på den som er død. Kan jeg da kjøpe en Arcade uten at denne har noen store begrensninger? Om du allerede har Harddisken. Så finnest det absolutt ingen begrensninger med Arcade, i forhold til den du hadde før. (Arcade har også HDMI utgang.) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 men, hvorfor ikke sende inn den døde til rep? ville ikke det vært mye billigere? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det er ikke første gangen for å si det sånn. I tillegg vil jeg gjerne ha en discleser som ikke riper opp CDene og bruker 20 forsøk på å lese dem. Og HDMI da selvfølgelig Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kan levere den inn flere ganger da. Ikke vits å waste med penger heller ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå