Gå til innhold

BK: Kattson på taket

mushi

Anbefalte innlegg

Tok dette idag og synes det ble fint :) Er tatt med den nye linsa mi og vil gjerne ha kritikk på det. Katta står alltid på taket når den ikke får lov til å bli med ut og synes det var en fin anledning til å knipse noen bilder.

f/5

1/500

ISO-100

post-61441-1218316383_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"den nye linsa di".... vel du nevner ikke noe om brennvidden som bildet er tatt i..! håper ikke, for kattens skyld, at det var et teleobjektiv du brukte :p

God skarphet, grei komposisjon... totalt sett et bra bildet! :thumbup:

Heter forøvrig objektiv, en linse er et av glassene inni objektivet ;)

Ellers er det et pent bilde, behagelig å se på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fint, skarpt bilde som jeg ikke har noe særlig å utsette på. Likte spesielt blåfargen som himmelen fikk. Og som et "kattemenneske", så har jeg vel litt vanskelig med å mislike noe ved katta ;)

Lenke til kommentar

Tusentakk for fine kommentarer :) Ble noen bilder katten, for å være sikker på at himmelen ble brukbar. Liker at det ser ut som himmelen er lagt på etterpå :wee: Halsbåndet blir på, i tilfelle katten finner ut at den vil hoppe ned eller stikke av ;)

Skal prøve å få lært meg alle uttrykkene innen foto, synes det er ganske vanskelig. Så lenge jeg klarer å ta bilder er egentlig jeg fornøyd.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
"den nye linsa di".... vel du nevner ikke noe om brennvidden som bildet er tatt i..! håper ikke, for kattens skyld, at det var et teleobjektiv du brukte :p

God skarphet, grei komposisjon... totalt sett et bra bildet! :thumbup:

Heter forøvrig objektiv, en linse er et av glassene inni objektivet ;)

Ellers er det et pent bilde, behagelig å se på :)

Du trenger ikke skrive det til meg... kan såpass! :cool: jeg bare siterte det mushi skrev i innledningen ;)

EDIT: Beklager at dette innlegget ble litt OT...!

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...