mushi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tok dette idag og synes det ble fint Er tatt med den nye linsa mi og vil gjerne ha kritikk på det. Katta står alltid på taket når den ikke får lov til å bli med ut og synes det var en fin anledning til å knipse noen bilder. f/5 1/500 ISO-100 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "den nye linsa di".... vel du nevner ikke noe om brennvidden som bildet er tatt i..! håper ikke, for kattens skyld, at det var et teleobjektiv du brukte God skarphet, grei komposisjon... totalt sett et bra bildet! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Brennvidde er mm right? Er en 50mm linse. EDIT: tok feil Endret 10. august 2008 av mushi Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Brennvidde er mm right? Er en 55mm linse. Das stimmt Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Stilig bilde! Likte måten katta speider utover. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg syns også det var et stilig bilde. Jeg syns katta var stilig også. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 "den nye linsa di".... vel du nevner ikke noe om brennvidden som bildet er tatt i..! håper ikke, for kattens skyld, at det var et teleobjektiv du brukte God skarphet, grei komposisjon... totalt sett et bra bildet! Heter forøvrig objektiv, en linse er et av glassene inni objektivet Ellers er det et pent bilde, behagelig å se på Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Flott bilde. Ett tips: Om du planlegger å ta bilde av katten, ta av halsbåndet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fint, skarpt bilde som jeg ikke har noe særlig å utsette på. Likte spesielt blåfargen som himmelen fikk. Og som et "kattemenneske", så har jeg vel litt vanskelig med å mislike noe ved katta Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jøss, nydelig liten tiger på taket. Herved innlemmet i egne favoritter ... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Tusentakk for fine kommentarer Ble noen bilder katten, for å være sikker på at himmelen ble brukbar. Liker at det ser ut som himmelen er lagt på etterpå Halsbåndet blir på, i tilfelle katten finner ut at den vil hoppe ned eller stikke av Skal prøve å få lært meg alle uttrykkene innen foto, synes det er ganske vanskelig. Så lenge jeg klarer å ta bilder er egentlig jeg fornøyd. Endret 10. august 2008 av mushi Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Liker bilde. Ikke noe rotete bakgrunn og man får akkurat se nokk a taket. Minuset her er halsbåndet synes jeg. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) "den nye linsa di".... vel du nevner ikke noe om brennvidden som bildet er tatt i..! håper ikke, for kattens skyld, at det var et teleobjektiv du brukte God skarphet, grei komposisjon... totalt sett et bra bildet! Heter forøvrig objektiv, en linse er et av glassene inni objektivet Ellers er det et pent bilde, behagelig å se på Du trenger ikke skrive det til meg... kan såpass! jeg bare siterte det mushi skrev i innledningen EDIT: Beklager at dette innlegget ble litt OT...! Endret 10. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Halsbåndet gjør meg ingenting. Det er tross alt en del av "klærne" til katten. Og hvordan skulle det være mulig å få tatt av halsbåndet for etterpå å få katten til å gjøre en lignende posering? Nei, bildet er meget bra det. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Halsbåndet gjør meg ingenting. Det er tross alt en del av "klærne" til katten. Og hvordan skulle det være mulig å få tatt av halsbåndet for etterpå å få katten til å gjøre en lignende posering? Nei, bildet er meget bra det. Ja, enig.. halsbånd er tross alt en del av kattens identitet... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Katter føler seg gjerne litt suverene, og her er den avbildet i en skikkelig "suveren" posisjon. Fint blikk på pusen også. Jeg liker absolutt dette. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Katta så jo svæær ut Mushi! Ellers et veldig pent bilde, dog synns jeg himmelen har bittelitt mye farger - som du sier så ser det ut som den er plassert på etterpå Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Likte halsbåndet, synes faktisk bildet blir bedre i forhold til om det ikke var der. Gir katten en slags identitet. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Likte bildet veldig godt. Fine farger. Eneste jeg ville ha prøvd å fjerne er, vet ikke hva det heter, møne? Den greia som går skrått oppover på ett hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå