inzyr Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 finnes det noe som konverter en coaxial antenne kabel (er ikke sikker på at jeg stavet det riktig) til scart? jeg trenger også å gjøre det omvendte men dette skal være for seg selv ikke sammen med den andre tingen finnes det noe slikt? håper jeg ikke forvirra noen Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 SKART antenne? Eller har du fått deg ny tv eller? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 En videospiller klarer dette. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 skal prøve å forklare problemet mitt jeg trenger å koble en ting som bare har plass for sånn kabel med tre hoder (gult, hvitt or rødt) og scart, til en gammel tv som bare har antenne ingang hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Stikk på en radio/tv butikk og spør etter en RF-konverter. (Gjør om kompositt video + lyd til RF signal). Hvis det dreier seg om en spillkonsol finnes det egne adaptere til de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå