Skavold Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) drz: Sannsynligvis fordi den ikke er så stilig ... Bilen i seg selv er relativt lite pen, egentlig. On topic: Verdens fineste bil har også et interiør som matcher Kanskje ikke så spennende, men fy faen hvor bra det er. Perfekt ergonomi, nydelig design og haugevis med gjennomtenkte løsninger. Rett og slett et tilnærmet perfekt interiør! Endret 16. august 2008 av OML Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Ferrari Testarossa. Endret 16. august 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ferrari 612 Scaglietti Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hey! Siden det allerede er mange emner som gjeller bilens utseende tenkte jeg at jeg kanskje kunne starte ett om bilens Dashbord. Det er ganske enkelt. Hvilket Dashbord syns DU er kulest!xD trenger ingen begrunnelse, men ha helst med ett bilde, siden alle som regel har forskjellig smak på biler og hvet kanskje ikke hvordan det ser ut det som du likerxD Jeg for min del DIGGER dashbordet til Toyota Supra 94-98. Det er veldig fint og ulikt de vanligge. Her er ett bilde: Det dashbordet du viser til er kraftig modifisert. Hva med å vise et originalt dashbord? Kjedelig japseplast! Det er faktisk nok så likt det originale kansje bare litt finere og litt me lys på det. Men det er som regel helt svart. Og det var det beste bildet jeg hadde av Supra'ens dashbord Endret 18. august 2008 av CanZeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå