Scoob911 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fineste er Aston Martin DB9, V8 Vantage, (de andre er vel ganske like). Kuleste er vel Spyker C8 Spider Og en jeg likte veldig godt som jeg satt på med i går var Audi S8. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) ^^^ Konseptbiler teller ikke. Endret 10. august 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fineste er Aston Martin DB9, V8 Vantage, (de andre er vel ganske like).Kuleste er vel Spyker C8 Spider Og en jeg likte veldig godt som jeg satt på med i går var Audi S8. Fint hvis du kunne finne noen bilder. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 ^^^ Konseptbiler teller ikke. Ahh.. Da blir det vel denne lamborghinien: Fet med alle de instrumentene med all karbonen rundt, og skinnfinishen.. xD Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Lett dette: Lamborghini Reventón. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Liker det enkelt, så går for de fleste eldre biler. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hey! Siden det allerede er mange emner som gjeller bilens utseende tenkte jeg at jeg kanskje kunne starte ett om bilens Dashbord. Det er ganske enkelt. Hvilket Dashbord syns DU er kulest!xD trenger ingen begrunnelse, men ha helst med ett bilde, siden alle som regel har forskjellig smak på biler og hvet kanskje ikke hvordan det ser ut det som du likerxD Jeg for min del DIGGER dashbordet til Toyota Supra 94-98. Det er veldig fint og ulikt de vanligge. Her er ett bilde: Det dashbordet du viser til er kraftig modifisert. Hva med å vise et originalt dashbord? Kjedelig japseplast! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Liker dashbordet i bilen min jeg: Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Citroën C-Cactus Citroën C-Metisse Honda Sports 4 Concept Renault Laguna Coupe Concept Renault Nepta Concept Lenke til kommentar
Carman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Liker veldig godt Bentley Continental Liker at det er likt på begge sider... Men når du er i ferd med å sette deg inn i en Maserati Quattroporte, står det i dørkarmen over deg "Welcome To Heaven" Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Av nyere biler ligger nok Ford GT høyt oppe på listen. Mazda sin Cosmo fra tidlig 90-tall har et fett interiør, veldig forut sin tid. Hadde til og med navigasjon. Forf GT: Mazda Cosmo: Endret 14. august 2008 av rublings Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 har en forkjærlighet for høye midtarmlener og en del gadgeds Bugatti Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Mazda Cosmo: Ahaa! Nå skjønner jeg hvor det ble av Michelin-mannen... Endret 15. august 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hehe, ser komfy ut da Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
drz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) liker reventon og spyker dashen, men merkelig at ingen har postet denne før (clicky) Endret 16. august 2008 av drz Lenke til kommentar
564215 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 liker reventon og spyker dashen, men merkelig at ingen har postet denne før (clicky) Syykt nice! Men den var litt for rød xD Det gjorde den litt femi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå