Baba2 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei! Nå er det slik at jeg har utrolig lyst til å se en BRA film. Men det meste jeg har sett på i det siste er som regel dårlige filmer. Jeg er åpen for filmer i de fleste sjangre, bortsett fra dokumentar. Andre kriterier er at filmen må finnes på DVD, og maks 5 år gammel. Så jeg vil på en måte ha en film som en bra, ny og finnes på DVD. KAnskje en liste over filmer som du synes er det beste i forskjellige sjangre, som passer i de kravene jeg har satt. Lenke til kommentar
Kheggelund Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vist jeg skulle anbefale deg en film ville det vært August Rush. Den er ikke kommet på kino i Norge enda, men kommer snart. Elsket den Lenke til kommentar
gatebil93 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dette er min liste over noen bra filmer å se: -No country for old men -Benchwarmers (bra for den som har sånn humor) -Starsky&Hutch -Be Cool -Forgetting about Sarah Marshall -Grandma's boy Enj0y! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Om du ikke klarer å se filmer som er eldre enn fem år, syntes jeg ganske synd på deg. Men jeg skal prøve å hjelpe: Fight Club Saw Sunshine LOTR Superbad Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fight Club Den er ni år gammel, så den kan jo ikke være bra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Om du ikke klarer å se filmer som er eldre enn fem år, syntes jeg ganske synd på deg. Men jeg skal prøve å hjelpe:Fight Club Fight Club er dog over 5 år gammel Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Woops, beklager. Men jeg tror nok trådstarteren skal klare å se den, selv om den er litt eldre enn fem år Det burde han hvertfall, for den er veldig bra. Lenke til kommentar
gatebil93 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, flerparten av filmene jeg syns er bra er med Clint Eastwood; for en neve dollar, etc. Det er skikkelig kvalitetsfilm! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 FOlkens, jeg sier ikke at filmer over 5 år gamle er dårlige. For al del, de bedre filmene jeg har sett er eldre enn 5 år. Men det er slik at jeg er i humøret til å se en nyere film ok? Lenke til kommentar
A113 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) ........... Endret 30. september 2008 av A113 Lenke til kommentar
Polonium Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Reno 911: Miami Hot Rod Day Watch Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Day Watch WTF? For det første anbefaller du film nr. 2 i en filmserie en ikke kan forvente at folk har sett nr. 1. For det andre er filmen så sær at selv de færreste her på forumet har giddet å gi den en sjanse. Selv ga jeg opp etter en halvtime; tror dog at jeg skal prøve meg på den en gang til. Edit: El Laberinto del fauno, The Prestige, The Fountain, Das Leben der Anderen, Rescue Dawn, Cashback, Match Point, The Constant Gardener, Shooting Dogs, Thank You for Smoking, C.R.A.Z.Y., The Jacket, osv. Endret 9. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen filmer som jeg kan anbefale : Batman Begins, School of life, Waiting... , Ratatouille , Big Nothing. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 We Own The Night The Departed Jason Bourne-filmene Batman Begins Transformers Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hei igjen! Takk for alle svar! Takk for mange gode forslag! Skal vurdere alle filmene, men jeg har sett en del av dem fra før. Tror dere ikke trenger å poste flere forslag, da jeg har fått mange gode av dere. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå