Upsaker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dagens siste bilde tiltenkt mitt kjære akam-publikum i dag. Ukjent golfer slår seg ut av sandbunkeren. Exif: Canon EOS 1D Mark II n med EF 300mm f/2.8L IS USM Exposure: 1/640 Aperture: f/2.8 ISO Speed: 160 Exposure Bias: 0 EV Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Likte ikke helt vinkelen du tok bilde fra... To vinkler jeg tror hadde vært mer ønskelig er rett forfra eller bakfra (da vi kan se hvor dyp bunkeren er)... Men golfspillere er ikke så enkle forholde seg til da de krever mye plass Sinnsyk god skarphet i bildet ditt er det brukt monopod eller tripod? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hadde desverre ikke så god tid og så mye valg så måtte gjøre det beste ut av det, men syns det ble greit. Har brukt monopod for å holde oppe en store 300mm Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Rutinert av deg å få med ballen også stilte du kameraet på bildeserie? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Kameraet tok 8.5 bilder i sekundet Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg ble bare skuffet. Men det har ikke med ditt bilde å gjøre men jeg nevner det allikevel. Forventningene mine til emnetittelen (som er helt OK!) var mer som om du hadde laget ett bilde der noen kom ut av en bunker på en litt tøff måte. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Haha, jeg ser det for meg. Noe som ligner på Tomb Raider også? Endret 9. august 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg spiller ikke golf selv, og må dessverre hevde at dette bildet er langt fra de to visuelt slående golfbildene du har vist oss før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå