Manx Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Bloodsport er et must for alle dvd samlinger. Great minds think alike Edit: Selv om du bare er 13 så kan jo litt John Woo være tingen, The Killer og Hard Boiled er et fint sted å starte... Endret 12. august 2008 av Manx Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Sjekk denne tråden:jobb til 13 åring? Nihundreognittinikommafem takk. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du skulle utnyttet tilbudet til bokklubben.no som mange andre her gjorde. Sånn jeg fikk en god start på filmsamlingen min. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Bloodsport er et must for alle dvd samlinger. Great minds think alike Har kun 2 og 3 av Bloodsport er 1'eren bedre? EDIT: Fant den ikke på Play.com eller Amazon.co.uk Endret 13. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bloodsport er et must for alle dvd samlinger. Great minds think alike Har kun 2 og 3 av Bloodsport er 1'eren bedre? EDIT: Fant den ikke på Play.com eller Amazon.co.uk Bloodsport en er den beste av de ja, men den er vanskelig og finne. Jeg var heldig og fant den I en svær dvd butikk i danmark for noen år sia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå