CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Enig. Man kan ikke kjøpe masse teite komedier bare fordi venna liker det. Da kan dere heller leie en sånn film når venna kommer over Også kan samlinga bare være så sær som faen. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 En filmsamling er ikke ukomplett selv om man ikke har alle de store kjente filmene, og det er ingen filmer du må se heller. Dessuten, hvis man bare kjøper filmer utifra hva andre sier blir også samlingen totalt upersonlig. Så ta en tur ned i dvd-sjappa, se deg rundt, og kjøp de filmene du tror du kommer til å like. Gjør dette gjentatte ganger over lengre tid, og vips så har du en god samling. Og en dyr en Er som sagt 13 så lever på 50 kr uken. Rocky V og Pirates II, sa er du i mal. Mer enn det trenger man ikke. Hvis den skal vaere komplett, sa ma du ha minst 5 filmer i hver sjanger. Dette er for a sikre at nar det er filmkveld hos deg sa vil man enkelt kunne finne frem til en film som passer kvelden. Jeg har for mange dramafilmer, og kanskje 1/10 av mine filmer er komedier. Dette passer darlig nar man har filmkveld/vors og alle har sett Napoleon Dynamite og ingen er i humor for Dr. Strangelove. Man er da alltid i humør til dr.strangelove Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Enig. Man kan ikke kjøpe masse teite komedier bare fordi venna liker det. Da kan dere heller leie en sånn film når venna kommer over Også kan samlinga bare være så sær som faen. Så dere sier att jeg bare burde stikke ned i nærmeste butikk og kjøpe det jeg syntes ser intresangt ut? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Enig. Man kan ikke kjøpe masse teite komedier bare fordi venna liker det. Da kan dere heller leie en sånn film når venna kommer over Også kan samlinga bare være så sær som faen. Så dere sier att jeg bare burde stikke ned i nærmeste butikk og kjøpe det jeg syntes ser intresangt ut? Kjøp det har lyst til å se. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Høres bra ut. Men de blir alt for vannskelig på nettbutikker så jeg kjøper heller litt dyrere i vanelige butikker Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Enig. Man kan ikke kjøpe masse teite komedier bare fordi venna liker det. Da kan dere heller leie en sånn film når venna kommer over Også kan samlinga bare være så sær som faen. Så dere sier att jeg bare burde stikke ned i nærmeste butikk og kjøpe det jeg syntes ser intresangt ut? Nei, jeg sier du bør, nei, skal kjøpe det jeg vil. Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Det er sikkert sagt, men Batman the Dark Knight vil ha en sikker plass i min filmhylle. Endret 10. august 2008 av Tewko Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det er sikkert sagt, men Batman the Dark Knight vil ha en sikker plass i min filmhylle. Seff, På blu-ray. Har forresten kjøpt: Jaws 33 KR SCARFACE 33 KR Haikerens guide til galaksen 40 kr. Burde jeg angre eller var det ett godt kjøp? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jaws og Scarface er ihvertfall god underholdning. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det var et godt kjøp hvis du liker filmene, ja. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er sikkert sagt, men Batman the Dark Knight vil ha en sikker plass i min filmhylle. Seff, På blu-ray. Har forresten kjøpt: Jaws 33 KR SCARFACE 33 KR Haikerens guide til galaksen 40 kr. Burde jeg angre eller var det ett godt kjøp? Jaws er en av mine favorittfilmer noen sinne, Haikerens Guide til Galaksen er helt ok og Scarface har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Scarface har jeg sett Jaws har jeg store forventinger til. Og hakierens guide til galaxen har jeg sett men husker ikke så mye. Lyst til og se den igjenn og 33 kre er ikke så mange penger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvorfor spørr du da om det var et godt kjøp hvis du har sett 2/3 av dem? Det som er viktig er om det er et godt kjøp for deg personlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Scarface er en absolutt klassikker og en av mine favoritter. Bla litt gjennom mini anmeldelser og filmtråden og se om du finner noe intresant. Så lager du deg en liste og går i butikken og ser hva du finner Men som noen nevnte tror jeg alle Die Hard filmene vil falle i smak hos deg Endret 10. august 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg nevner tilfeldige filmer som jeg mener er verdt en titt, og som er mainstream Blade Runner Oldboy Fight Club The Shining A Clockwork Orange Taxi Driver The Usual Supects The Machinist Reservoir Dogs Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vil si at endel av dem ikke passer for en 13årig da :/ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 De største titlene som er i min samling som jeg mener hører hjemme er: Istid 1 og 2 bør stå i alles hyller Dødlig våpen filmene (kanskje dukker det opp en ny ) Italien jobb (gammel og ny) Wallander og Varg Veum Transporter filmene, Oceans filmene samt Bourn filmene =) Shindlers list og Pianisten Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vil si at endel av dem ikke passer for en 13årig da :/ Oops, du har nok rett der. Eller... tåler han Scarface, tåler han sannsynligvis disse Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er ikke snakk om å "tåle" filmene, men om å ha nok livserfaring til å kunne identifisere seg med temaene som tas opp. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Greit, da ble det rundet av til The Usual Supects og Reservoir Dogs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå