Cruentus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei Jeg trenger sårt hjelp med å få hotmail kontoen min til å virke i Thunderbird (linux ubuntu) For jeg får det ikke til.. Takk Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har du kjøpt den pluss greia (eller hva det heter nå)? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Det skal ikke være nødvendig å ha den pluss greia, det finnes en webmail tilleggspakke til thunderbird som skal gjøre det mulig å få lagt inn hotmail i thunderbird. Ta en titt på denne siden: http://webmail.mozdev.org/ Den ser ut til og fungere fint her Endret 10. august 2008 av Firesky Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Trenger man ikke pluss greia på hotmail lenger? Fikk du det til? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja jeg fikk det til, bare å installere den webmail pakka til Tunderbird Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå