Gå til innhold

Noen som vet hvor man får kjøpt Silverstone TJ-10?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært på Youtube å sett på noen kabinett-anmeldelser og kom over

video'en.

Jeg må si at dette er det første kabinettet jeg virkelig har LYST på. Men problemet er at det er ingen i prisguiden som har den. De eneste jeg vet om som har den er Newegg.com, men tror ikke de sender utenfor nord-amerika.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette, evt. vet om noen som skal selge sitt?

- Moffe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Fant kabinette du ønsker etter et google søk på 10 sekunder så håper det er riktig, er ivertfall rett navn og alt så.

Det var ikke i hardware sin prisguide eller noen andre sin men det er fult mulig og få tak i norge, men som du kan lese lenger nedi teksten må det bestilles.

Og det er mest sannsynlig den versjonen du ønsker deg.

SilverStone TJ10

TJ10S

TEMJIN TJ10 FULL TOWER CASE SILVER

Bruttovekt: 22 kg

Lagerføres ikke, men skaffes på 2 uker

koster vanvittig mye så håper du har dype lommer NOK 3270,00

Lykke til med kjøpet ditt

Edit: links fiks

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vel vis du skal importere det så har du tollen, moms, sendingen fra usa og du mister reklamasjons tiden og garantiene som fins i Norge vis noe går galt med kabinettet ditt.

Men selvsagt vis du legger sammen alt dette og fortsatt kommer langt under den norske prisen og synes det er verdt det så må du jo bare importere det.

Lenke til kommentar
Vel vis du skal importere det så har du tollen, moms, sendingen fra usa og du mister reklamasjons tiden og garantiene som fins i Norge vis noe går galt med kabinettet ditt.

Men selvsagt vis du legger sammen alt dette og fortsatt kommer langt under den norske prisen og synes det er verdt det så må du jo bare importere det.

Ja, det blir ett sinnsykt slit, i TILLEGG til at Newegg.com ikke sender utenfor Nord-amerika :( Ja, ja, Tusen takk for at du fant. Hadde aldri funnet den...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er jo kjempe kjedelig og det hadde blitt enda dyrere og kjøpt en flybillet til usa for og hente det selv og ta det med til Norge hehe men du hadde jo fått deg en fin ferie da.

Ting som dette koster uheldigvis veldig mye så det blir jo et personlig valg om man føler det er verdt det. Jeg hadde et budsjett på 300 på kabinett på min nye pc fordi jeg bare tenkte det er et kabinett bare og da er det ikke viktig for alt bare står inni der, men så fant jeg et kabinett jeg elsket og det kostet 600 så da bare tok jeg det med en gang og har ikke angret et eneste sekund på det valget.

Bare hyggelig og kunne hjelpe deg med og finne det, var jo et veldig fint kabinett men med en veldig høy prislapp syns jeg.

Du får tenke over det om du føler at det er verdt pengene.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...