Frederick_ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skal ettervært kjøpe meg en laptop, men trenger da også en sekk, noen som har noen kule sekker som man burde skaffe seg ? Sett overalt, ingen virkelige kule sekker Dumt at jeg ikke får plass til laptop oppi billabong sekken min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 vet ikke helt hva du bedømmer som kult egentlig. For alle mennesker har jo forskjellig mening om sånne ting som du sikkert vet. Ikke at denne kanskje er jordas kuleste sekk men er bedre enn de som ofte følger med skole sekkene til HP og lignende, ingen giga logo til produsenten bakpå og ser litt mer ut som en vanlig sekk så du fåkke inntrykk av at du har en data i den med første titt. Dicota BacPac Element 15.4" Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) er også på jakt etter sekk.. krav: -god beskyttelse for pcen -15,4" -plass til noen skolebøker i tillegg -farge: mørk -ikke altfor tung Endret 9. august 2008 av albertk Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 liker de Billabong sekkene som alle sammen går rundt med men kanskje man skal skaffe en mappe til pc en, hvis den går oppi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Her har du mappe du kan putte pc-en nedi ekke sikker om strømforsyning får plass siden jeg ikke har en mappe selv og vet ikke hva de egentlig har plass til. Dicota PerfectSkin 13 195 kr Dicota PerfectSkin 15.4 195 kr Dicota PerfectSkin 17 215 kr fargen sort er jo alltid fancy passer til alt den så. Edit: fikset link Endret 9. august 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Til albertk: Vis du leser det 1 inlegget jeg skrev så har du en sekk som passer ditt formål men den er litt grå. Denne er svart så kanskje denne er mer for deg og er 15.4 tommer Dicota BacPac Mission Pure Black 15.4 Edit: beklager dobbel posten Endret 9. august 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 sjekket targus sine laptop sekker? De har mange typer og former. Jeg syns de er "kule" siden de fåes i mange typer, og fordi de fleste har en egen uttakbar lomme til laptoppen, som er laget for å gi laptoppen ekstra beskyttelse som støt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå