Gå til innhold

LCD tv opptil 40/42" (pluss lydanlegg/hjemmekinoanlegg)

Anbefalte innlegg

Som så mange andre her spør om har eg også foreldre som skal kjøpe seg ny tv me digital tuner når det analoge skrus av. TVen vi har er frå tidleg 90-talet og er moden for utskifting. Dei skal ha dvdspelar, då vi ikkje har det, og hjemmeskinoanlegg, eller i det minste nokre høgtalarar, ein real "makeover" med andre ord.

Første eg lurte på var: på gamle tunere til paraboler ol har dei eigne kort på størrelse med bankkort som stikkes i dekodarane. brukast dette på rikstv også? Artikkelen og Prisguiden har ein Sony tv eg såg litt på då den kom, og denne har falt bra i pris. Denne har digital tuner innebygget og i den anledning dukka spørsmålet opp. Har denne tven innebygget så ein, om den fungerer sånn, kan setja inn kortet frå rikstv så er alt klart om ein kun har rikstv abonnement og tven, eller krev det noko meir? Plugandplay? Eg bur ikkje heima no men hjelper dei å kjøpe så dei ikkje kjøper katten i sekken:)

Apropos den tven. Den skal ha full hd. Den er vel noko av det heitaste på marknaden i prisklassen, eller er det litt hipp som happ her? Er andre tver sluppet etter denne som eg bør sjekka ut eller kan eg trygt anbefale denne?

Vidare må dei ha dvdspelar, eller, fortrinnsvis bluray. Anbefales å gå rett på bluray eller venta med ein billeg dvdspelar og gå over når prisen er rett? Dei har neppe så høge krav til dette.

Dei skal altså også ha lyd. Kva anbefalingar har de for eit middelaldrande ektepar som ikkje akkurat er audiofile?

Kan ein settop boks vera lurt?

Til slutt, kanskje viktigste spørsmålet: Bør dei finna den beste prisen på tingene på nettet og gå for det i den uoversiktlege jungelen, eller prøva å gå i ein butikk å få tilbod om ein pakke til ein grei butikkpris der(må vel gå ann for dei å ordna rabatt i ein butikk om dei tar alt på ein plass). Til dømes Elkjøp? Ekspert? Andre?

Takker for eventuelle svar, og om du orka lesa gjennom alt står det verkeleg respekt av:) Ha ein fin dag!

-Bergs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere må sjekke at tv-en dere kjøper er godkjent for riks tv i norge. Det er ikke alle som er det...

Når det gjelder blu-ray vs dvd så må dere spørre dere selv hvor mye dere kommer til å benytte dere av hd formatet. Systemet er fremdeles ungt og det vil gå noen år før det eventuelt tar over for dvd om ikke et annet format eller andre løsninger kommer til å slå begge formatene til jorden. Slik som teknologien skyter fart så er det mest sannsynlig at det blir noe nytt. Blu-ray er et lite format for de som krever mer. Det har tatt over for laserdisken som enkelte sverget til da vhs tapen regjerte:).

Når det gjelder full hd vs hd ready så er dette en yndet debatt, men de fleste ser ikke forskjell før skjermen er over 50". Det dere skal se etter er kontrasten og ikke minst sortnivået som tv har. Det er dette som har størst betydning for den billed kvaliteten dere faktisk får. Vanlige tv sendinger går fremdeles i 576i og det er lite trolig at hd kanaler blir annet enn en nisje de neste 5 - 10 årene. Så vidt jeg vet så går det heller ikke sendinger i 1080p enda.

Endret av Bava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...