Dilla Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) ja vil gjerne ha litt mer musklar ved de nedre magemuskelene. jeg har nok oppe. men trenger mer nede. har dere noen gode råd. Endret 8. oktober 2008 av Dilla Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "Problemet" er ikke at de nederste musklene dine ikke er like store som de andre, men at du har et større fettlag der. De vil neppe vises med mindre du reduserer dette. Magetrening vil ikke punktforbrenne fett der du ønsker. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva da, hva? De nederste musklene skjuler seg bak en klump med fett. En flat mage består i utgangspunktet av lite kroppsfett. Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Altså, du må gå ned ytterligere i vekt. Sit-ups er lurt å fortsette med for å bevare og øke volumet på magemusklene. Husk å prioriter proteinrike matkilder for å bevare mage- og generell muskelmasse gjennom vektnedgangen. Fisk (også fet fisk, ettersom fiskefett er bra for formen) og skalldyr i alle former Linser, bønner og erter Egg Magre melkeprodukter (f.eks skummet melk, lettyoghurt, Mager Kesam og Cottage Cheese) Magert kjøtt, som en del viltkjøtt Kylling og kalkun Proteinpulver, f.eks melkeprotein og soyaprotein Lenke til kommentar
Dilla Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 ned i vikt. e du syk. jeg veier 66 kilo og er 15 blir 16. halo jeg kan jo ikke det. jeg lurer bare på om det er noe mer enn situps for å få tydelige muskler der. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Poenget med magemuskler er fettprosent og om du er 66 kg og 15 år spiller vel ingen verdens rolle når vi ikke vet høyden din.. Altså, du må gå ned ytterligere i vekt. Sit-ups er lurt å fortsette med for å bevare og øke volumet på magemusklene. Husk å prioriter proteinrike matkilder for å bevare mage- og generell muskelmasse gjennom vektnedgangen. Fisk (også fet fisk, ettersom fiskefett er bra for formen) og skalldyr i alle former Linser, bønner og erter Egg Magre melkeprodukter (f.eks skummet melk, lettyoghurt, Mager Kesam og Cottage Cheese) Magert kjøtt, som en del viltkjøtt Kylling og kalkun Proteinpulver, f.eks melkeprotein og soyaprotein Hvorfor anbefaler du sit ups? fordi det er den beste mageøvelsen? not - bytt ut sit upsa dine med Crunch (google) Lenke til kommentar
Dilla Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 spiller dette noen rolle. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis du ikke skjønner det så er du snål, om du er 150 så er 66 kg endel om man er 210 er ikke 66 kg fullt så mye.. Lenke til kommentar
Dilla Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 den som tror at jeg skal gå ned i vekt må jo være helt skutt i hode. halo. plus. jeg ber om en treningsmåte ikke en slanke måte. jeg an se selv om jeg er feit eller tyn. og jeg er vertfallikke feIT. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Eller så er du skutt i hodet fordi du ikke skriver ned høyden din... i 99% av alle tilfeller synts ikke hele 6 packen fordi fettprosenten er for høy... Lenke til kommentar
Dilla Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 men hva kan jeg gjøre?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????. det er det jeg spør om. kan noen svare på det??????? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mykje er genetisk, noken har tydlege magemuskler fordi det ikkje blir lagra så alt for mykje fett der magemusklene er, det einaste du kan gjere er å øke størrelsen på musklene i kroppen din, trene alt sammen vil være det beste eigentleg. Om du er så liten å tynn som du skal ha det til er det vel bare litt størrelse generelt som må til, når du har fått størrelsen kan du kanskje begynne å tenke på å senke fettprosenten Lenke til kommentar
Dilla Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 ok. takk for svaret. noen som endelig har kjønt det!!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 men hva kan jeg gjøre?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????. det er det jeg spør om. kan noen svare på det??????? Du kan slanke deg, noe du selv ikke ønsker. Derfor blir det aldri sixpack på deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du kan trene styrke til du blir blå. Det blir ingen sixpack så lenge du har for mye kroppsfett. Du må ligge i kcal underskudd i en viss periode. Personlig fatter jeg ikke hva som er så kult med "sixpack" når en ikke har muskler på kroppen. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er like høy som deg, like tung som deg, og like gammel som deg. den nederste muskelen vises lite, fordi "Fettet" du har på magen ligger der, ( det lille du har) muskelen går faktisk hele veien ned til pikken etter deg jeg har hørt.(lang muskel) (kjenn etter muskler under kjønnshårene dine) den er stor, og vises ikke på samme måte da de øverste er "små" og sammenpresset. hvis du går på google, og søker på six pack og trykker bilder, ser du at ingen av supermodellene "har" en slik muskel, som det virker som du spør om, men du kan se at den begynner der... jeg har mye magemuskler selv og trener mye... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vil faktisk foreslå at du dropper sit-ups\crunches helt (grunnet stor og uheldig belastning på ryggen) og kjører øvelser ala planken, ab-roller (denne er faktisk langt tyngre enn så og si alle former sit-ups øvelser), sideplanken etc. Utdypende artikkel: Link Lenke til kommentar
smackdennis Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du må bare ta lette Smyrty mage bevegelser ganske lett, hadde det samme problemet selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå