Trainman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg har vLite 1.2RC og vil lage en installasjons-DVD av min nåværende konfigurasjon av Vista på Acer Aspire 5720ZG maskinen min. Når jeg starter vLite ber programmet om at jeg finner installasjonsfilene til Vista. Hvor er de?? Jeg finner de ikke på hverken maskinen eller på DVD`ene jeg har brent ut av recoverypartisjonen. Har også lastet ned WAIK, og der er det et verktøy som heter SIM - (Windows) System Image Manager. Hvordan bruker man det? Har noen en hjelpende hånd? (Har stilt samme spørsmål i en annen tråd her også, men der fikk jeg ingen svar.) Ja, er utålmodig. Endret 9. august 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ...Når jeg starter vLite ber programmet om at jeg finner installasjonsfilene til Vista. Hvor er de? Det er innholdet av Vista orginal DVD'en som du kopierer til disken. Hvis du ikke har Vista DVD så har du ikke installasjonsfilene. http://en.wikipedia.org/wiki/NLite#Process Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det kan hende han har installasjonsfilene lokalt på maskinen. Mange leverandører har det. Sjekk om du har en i386-katalog i roten av c: eller c:\windows Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk for svar. De eneste Vista DVD`ene jeg har er de jeg brant fra recoverypartisjonen. Fant ingen I386 mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå