Brukernavn123 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nå ser det ut som omjeg er på vei til friår nr 2. Første friåret utnytta jeg kun for å jobbe. Nå har jeg tenkt å ta opp noen fag slik at jeg kommer inn på HiO, i tillegg blir det en del jobbing også. Spørsmålet mitt er: har jeg fortsatt rett til lån evt stipend etter friår nr 2? takker for all svar Lenke til kommentar
castorxx Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 I utgangspunktet har du rett til lån ja, men det er visse begrensninger. Dette går på om du har opparbeidet deg en formue på over kr 253 932, eller har en inntekt på over kr 128 360 i det foregående året. Les mer om dette her. Har du dette, kan du fortsatt få lån, men du vil da ikke få stipend eller evt. få redusert stipend, og heller hele lånebeløpet som nettopp lån. Lenke til kommentar
Brukernavn123 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 I utgangspunktet har du rett til lån ja, men det er visse begrensninger. Dette går på om du har opparbeidet deg en formue på over kr 253 932, eller har en inntekt på over kr 128 360 i det foregående året. Les mer om dette her. Har du dette, kan du fortsatt få lån, men du vil da ikke få stipend eller evt. få redusert stipend, og heller hele lånebeløpet som nettopp lån. ok flott svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå