Thorvaldo Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har googla på nett men det er så mange forskjellige svar. Er det noen som hvilke porter jeg må åpne? T Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Du skriver jo INGENTING om hvorfor du skal åpne portene eller noenting Edit:Trodde eg hadde hvilke porter, gikk inn på routeren min men da var alle borte, Merkelig siden eg har Nat2 på Ps3. Jaja..da kan eg ikke hjelpe. Edit 2:Prøv her http://www.pregamelobby.com/forum/sony-rev...t-your-ps3.html Endret 9. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvorfor ikke bare aktivere UPnP? Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva sliter du med? Lav ping, problemer med mediaserver eller får ikke internett i det hele tatt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvorfor ikke bare aktivere UPnP? Fordi da er du waaaaaay mindre beskyttet og aktivering av UPnP er ikke å anbefale,vertfall ikke viss det er åpning av porter for Ps3 han skal til med Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Beskyttet mot hva?:S Virus? Endret 9. august 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Sorry for at jeg var så lite utfyllende... Jeg sliter med Fifa. Det er det samme som alltid. Kommer til der man skal velge lag. Så åpner det ikke for at motstanderen for velge lag. Også timer det ut... Håper dere skjønner problemet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Gjør det som eg linket til Endret 10. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har NAT2 fra før. Har aldri noen problemer med andre online spill. Kun Fifa. Manglet en port i forhold til de som stod på den siden. Tror ikke det gjør noe utfall azz Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jo! En port kan gjøre noe utfall. Eg hadde Nat 3 og hadde alle porter trodde eg, men eg hadde glemt èn. Men har hørt at andre med Nat 2 også har problemer med Fifa, så du er ikke alene Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jo! En port kan gjøre noe utfall. Eg hadde Nat 3 og hadde alle porter trodde eg, men eg hadde glemt èn. Men har hørt at andre med Nat 2 også har problemer med Fifa, så du er ikke alene Hmmm ok får teste i kveld Når jeg sjekker tilkobling på PS3 så står det upnp tilgjengelig. Betyr det at den ikke er aktivert? Har aktivert den i router. Er det noe som ikke er aktivert i adsl modemet/routeren? T Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jo! En port kan gjøre noe utfall. Eg hadde Nat 3 og hadde alle porter trodde eg, men eg hadde glemt èn. Men har hørt at andre med Nat 2 også har problemer med Fifa, så du er ikke alene Hmmm ok får teste i kveld Når jeg sjekker tilkobling på PS3 så står det upnp tilgjengelig. Betyr det at den ikke er aktivert? Har aktivert den i router. Er det noe som ikke er aktivert i adsl modemet/routeren? T Da er den aktivert Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg gav opp FIFA etter en del kamper spilt. Jævlig irriterende at det ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hos spec utvalgte det Funker 100% hos meg Endret 10. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kult for deg. Men det er ikke et NAT-problem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nei, Ikke viss du har Nat 2 eller bedre. Har ikke sagt at det er Nat problem heller, da han sa at han hadde Nat 2 så kunne det ikke være det. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har NAT2, like mye tull med FIFA. Må være en dårlig online-løsning. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, som eg sa så er det flere enn trådstarter med Nat2 som enda har problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå