Manken Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har lyst på e ny treningsfotball som jeg kan bruke på både gress og grus. Den trenger ikke koste 1000 Kr+ men , 600-700 går bra. Så bare gi meg Forslag ^^ Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har lyst på e ny treningsfotball som jeg kan bruke på både gress og grus. Den trenger ikke koste 1000 Kr+ men, 600-700 går bra. Så bare gi meg Forslag ^^ Heisann. Først og framst må ein vel kunne sei at anten kjøper ein ein grasball, eller grusbal. På gras bruker ein ein balltype med glatt skinn gjerne, ein som kan rulla på sleipt underlag. På grus vil ein bruka ein ball som er røff i skinnet. Ein grasball vil du fort oppdaga at vil bli revet i skinnet på grus. Grusballen vil ikkje bli så skada på gras og vil dermed fungera best på begge, men du vil erfare at den, særleg på kunstgras, vil sitja klistra til underlaget. Eg har ein balltype som eg har kjøpt, som finst i gras (kvit), og grus (oransj) variant. Om du ser for deg å bruka 700 vil eg anbefala å kjøpa ein Selected ball av kvar type og spara ein hundrings. Desse ballane er heilt perfekt tyngde på, varer lenge, og er anerkjent som noko av det beste utanom dei heilt dyraste matchballane som forsåvidt berre har litt andre skrueigenskapar, men elles er ganske like. Lykke til med valet! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Tusen takk for rådene Men hvis noen kan si meg hvilken ball Jeg kan ha kjøpte så hadde det vært enda bedre. Endret 9. august 2008 av Daggis0 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den nye Premier League ballen er meget god, Nike Total90 Omni. Koster 800 kr her. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Den så ikke så dum ut, siden den er såppas dyr får jeg vell spare litt : P Men har du prøvd den selv og du syns den er veldig bra? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den så ikke så dum ut, siden den er såppas dyr får jeg vell spare litt : PMen har du prøvd den selv og du syns den er veldig bra? Bruker den regelmessig. Har og ein billigere Nike ball som kostet meg 500 kr eller no, men er ein del tyngre enn Omni-ballen og har ikkje so god touch, så angrer på det kjøpet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hehe, men takk for tipset ! Jeg får begyne å spare jeg da, 400 kr igjen ^^ Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tusen takk for rådene Men hvis noen kan si meg hvilken ball Jeg kan ha kjøpte så hadde det vært enda bedre. Hvis du trykker på selected i mitt første innlegg så blir du sendt til ein nettbutikk, men her har du lenken i klartekst: http://www.oslosportslager.no/produkt/sele...tball-5360.aspx Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tusen takk for rådene Men hvis noen kan si meg hvilken ball Jeg kan ha kjøpte så hadde det vært enda bedre. Hvis du trykker på selected i mitt første innlegg så blir du sendt til ein nettbutikk, men her har du lenken i klartekst: http://www.oslosportslager.no/produkt/sele...tball-5360.aspx Selected? Merket heter vel Select, eller? Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tusen takk for rådene Men hvis noen kan si meg hvilken ball Jeg kan ha kjøpte så hadde det vært enda bedre. Hvis du trykker på selected i mitt første innlegg så blir du sendt til ein nettbutikk, men her har du lenken i klartekst: http://www.oslosportslager.no/produkt/sele...tball-5360.aspx Selected? Merket heter vel Select, eller? Hehe! jepp, gjekk litt fort i svingene her! men kjempeball uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå