Upsaker Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Siden jeg er så godt i gang og ikke har noe bedre å ta meg til legger jeg like gjerne ut et til før jeg spiser middag. Her er det Are Friestad som spiller seg inn på det niende hullet i dag. Jeg liker fargene og komposisjonen i dette bildet. Exif: Canon EOS 5D med EF 70-200 f/2.8L USM Exposure: 1/800 Aperture: f/2.8 Focal Length: 200 mm ISO Speed: 160 Exposure Bias: 0 EV Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Veldig fint og skarpt bildet! Enig i din vurdering av fargene (veldig fine)... Sterkt av Are å være -5 hittil... Er veldig bitter for at jeg ikke fikk/får muligheten til å tra ut dit... Venter i spenning på flere gode golfbilder, da særlig av normenn... Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg liker dette best av de tre. Bra timing, DOF, komposisjon og farger. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Dette kan være på forsida av hvilken som helst tidsskrift og jeg hadde ikke blunket. Proft. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Dette likte jeg. Fine farger Ellers kunne du kanskje rettet det litt opp. Irriterende når man ser streker som skal gå loddrett (eller vannrett) er litt skjeve, og det skaper litt uro. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg likte måten du har fått golfspilleren og ballen. Og at man kan føle konsentrasjonen han må ha rundt det han gjør. Men jeg likte egentlig ikke at flagget ikke var i fokus. Det gir jo egentlig en følelse av avstand når jeg ser på det igjen. Nei, jeg vet ikke. Min tanke var iallefall at om det skulle vært (som en skrev) på forsiden av en avis så burde vel stolpen vært helt med. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Stolpen, også kjent som flagget, er helt med? Jeg kunne jo selvsagt kjørt ned noen blendere for å ikke få det så uskarpt, men det ligger ikke til min natur Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Ja, noe sånt mener jeg nok. Men når jeg ser videre på det er jeg ikke sikker på hva jeg mener. Det er jo med på å trekke oppmerksomheten mot han som spiller på en fin måte. Jeg skulle også ønske at noe rundt foto lå i min natur. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Så nesten ut som om du har limt på spilleren i etterkant, var usikker på om jeg likte det, men etter litt omtanke fant jeg ut at det var et flott bilde med meget bra farger. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Stolpen, også kjent som flagget, er helt med? Jeg kunne jo selvsagt kjørt ned noen blendere for å ikke få det så uskarpt, men det ligger ikke til min natur Kravet til liten dybdeskarphet har spredd seg som en epidemi her på forumet. Det er ultraekstremt lite kreativt å forlange det i bilder som dette. Dette er nok et glimrende eksempel på bilder som beskriver en handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå